Anne G. Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Hva bruker man til å feste skilter (IKKE SKILTHOLDER)? Tape, Borrelås el. Hva er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Jeg bruker dobbeltsidig teip. Kjøpte en fra Tesa (den er grønn) på Fargerike som er beregnet for utebruk, denne har sittet dønn fast i to år nå. Ellers vet jeg at andre bruker borrelås også, slik som for eksempel Dual Lock fra 3M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne G. Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Som nevnt over, men vet at flere bruker magneter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne G. Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Takk Noen som har prøvd alle, eller som vet hvem av de forskjellige som funker best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Jeg har brukt borrelås fra Clas Ohlson, er omtrent lik som 3M sin Dual Lock. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne G. Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Takk Får kanskje prøve meg på borrelås da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Jeg har også 3M Dual Lock på skiltet mitt foran, sitter bra det. Bak har jeg brukt Scotch teip som er til å henge skilt utendørs, sitter som juling det, men ødelegger heller ikke lakken når jeg tar av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå