Gå til innhold

Audi S-Line Spørsmål


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Peak skrev:

Takk ditt innspill Fredrik.
Men en 320i M52B22 gjør nok ikke 0-100 på 8,2 sekunder, det tar nærmere bestemt 8,9 med fjesløft utgaven på 2.2l og nesten 10 sekunder på 2.0l. Rekkesekser på et så lite motorvolum er heller ikke etter min meningen noen stor fryd for øret.
1.8T motoren til Audi kom i 2003 med en 190HK variant som gjør 0-100Km/h unna på kun 7.6sek. -I tillegg til at man kan besøke en tuner for å få ennå litt mer fart på hjula.

Jeg er fremdeles BMW mann, men kikker bare på litt Tyske alternativer da e39 bruker for mye drivstoff og ruster noe kolossalt, - og personlig syntes jeg ikke e46 er noe spesielt pent karosseri (M3 derimot...) i tillegg til at det dessverre ruster relativt godt det også. Men nå er Quattro en av de største fordelene jeg ser ved skifte av bilmerke.

320i 2.2 gjør 0-100 på 8,2/8,3sek som facelift utgave også. 

Den nevnte 190hk motoren du nevner er relativt sjelden, og du betaler deretter...Den gjør forøvrig 0-100 på 8,2sek den også.

Ellers er det greit å nevnte at disse bilene med Quattro er relativt tørste.

Endret av CrZyWiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at dette ikke er en tråd for diskusjon av Audi og BMW.

Spørsmålet ligger i første post. Dersom du har noe konstruktivt å bidra med til Audi A4 B6 generelt anser jeg det derimot som positivt. 

Kan ikke si jeg er veldig fornøyd med BMW som feilfrie biler heller, men at deletilgangen er verre på Audi enn BMW har dere nok helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...