W1660 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Er det noen som har erfaring/ problemer med varme i sete på F10 ? Varmen virker i rygg men ikke i setedelen? (Komfår seter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Mener at dette har vært nevnt som en svakhet på F1x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Dette er dessverre en gjenganger på F10/11 modellen. Som regel så gjelder det sitteputa i comfortsetene. Trekket må byttes sa varme elementene sitter i dette. Hadde samme problem på min F10 530d, gikk heldigvis på garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Varmeelementet ødelegges når noen f.eks setter et kne i setet. Lett for når man bare skal hente noe inni bilen osv. Typisk at verkstedene gjøre det også hvis de glemmer seg. #skulle bare hente vognkortet i hanskerommet fra fører siden# Ups. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Dette er dessverre en gjenganger på F10/11 modellen. Som regel så gjelder det sitteputa i comfortsetene. Trekket må byttes sa varme elementene sitter i dette. Hadde samme problem på min F10 530d, gikk heldigvis på garanti Har det vært noe problem med varmen ikke fungerer i ryggen, men fungerer i seteputa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 1 time siden, Daniel80 skrev: Varmeelementet ødelegges når noen f.eks setter et kne i setet. Lett for når man bare skal hente noe inni bilen osv. Typisk at verkstedene gjøre det også hvis de glemmer seg. #skulle bare hente vognkortet i hanskerommet fra fører siden# Ups. Det er ikke dette som er årsaken til problemet på F10/11 modellene. Varmeelementet i trekket er så finmasket at det er veldig fleksibelt, så det går ikke an å ødelegge det med å sette ett kne i sitteputa. Det som skjer er at det er en generel svakhet i elementet som gjør at det går i stykker, noe blir for varmt og svir over. På min var det tydlig svimerke i skummet under trekket. 1 time siden, ahj skrev: Har det vært noe problem med varmen ikke fungerer i ryggen, men fungerer i seteputa? Ikke som jeg har registert, heller ikke i sitteputa på passasjersiden ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W1660 Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Takker for svar:) Høres ut som det må byttes.. Noen som vet pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå