Gå til innhold

Varme i sete 530 F10 2011

W1660
 Share

Anbefalte innlegg

Varmeelementet ødelegges når noen f.eks setter et kne i setet.  Lett for når man bare skal hente noe inni bilen osv. Typisk at verkstedene gjøre det også hvis de glemmer seg. #skulle bare hente vognkortet i hanskerommet fra fører siden# Ups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er dessverre en gjenganger på F10/11 modellen. Som regel så gjelder det sitteputa i comfortsetene. Trekket må byttes sa varme elementene sitter i dette.

Hadde samme problem på min F10 530d, gikk heldigvis på garanti :) 

Har det vært noe problem med varmen ikke fungerer i ryggen, men fungerer i seteputa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel80 skrev:

Varmeelementet ødelegges når noen f.eks setter et kne i setet.  Lett for når man bare skal hente noe inni bilen osv. Typisk at verkstedene gjøre det også hvis de glemmer seg. #skulle bare hente vognkortet i hanskerommet fra fører siden# Ups.

Det er ikke dette som er årsaken til problemet på F10/11 modellene. Varmeelementet i trekket er så finmasket at det er veldig fleksibelt, så det går ikke an å ødelegge det med å sette ett kne i sitteputa.

Det som skjer er at det er en generel svakhet i elementet som gjør at det går i stykker, noe blir for varmt og svir over. På min var det tydlig svimerke i skummet under trekket.

1 time siden, ahj skrev:

Har det vært noe problem med varmen ikke fungerer i ryggen, men fungerer i seteputa? :)

Ikke som jeg har registert, heller ikke i sitteputa på passasjersiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...