Shattered Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Nå, viggo E34 skrev: Drev å titta på denne selv da vi vurderer e39-e61 525/530dat som ny bruksbil så følger med videre hær Pass på å sjekke litt opp i historikken på bilen, jeg har bytta omtrent hver eneste del på min (og det er mer som trengs), 2000 530d, og betalte litt i overkant i forhold til bilens faktiske verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Skulle på jobb i dag da starta bilen med engang, hva på jobb i 2 timer og når jeg skulle dra hjem nå så er bilen strøm tom 😫 Minus grader da men funka noe for 2 timer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Noen bilder utvendig fra i dag ikke dem beste bildene da. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Innvendig noen s,må plukk utvendig og innvendig men 16 år gammel bil. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Noen små feil jeg fant i dag. En knekt knapp og sigarett uttaket vil ikke ned igjen, går liksom ikke i lås. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Bestilt nye skilter i dag får dem i løpe av noen dager 😀 Første planene for bilen er: Ny batteri siden det som er i er gammelt og hva utladet i dag. Bestille nytt sill trip deksel bak da det hva knekt. Nye nyrer fant noen billige på koed ( får se om jeg finner mere ting før jeg bestiller) Skifte skiltlys pærer da begge hva gåend Nye ryggelys pærer Friske opp skinnsetene Hvite pærer i angel eyes Led i grøftelys Fikse knekt knappen på klima ( må vel skifte hele? ) Fikse sigarett uttaket Rust ( blir tatt til våren når det her høyt nok temp ) Sikkert noe mer å men kommer ikke på. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Hvilken pære trenger jeg til angel eyesa til depo lyktene? Finner mange forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 (endret) Fant nye knapper kostet 75 kr INK frakt fra uk til klima men hvordan bytte knappene? Endret November 9, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Fin E39, mye bil igjen her Litt småplukk er det uansett på brukte biler, men høres ut som du har gode planer for å utrette dette! Klarer ikke plassere bildene til slutt her, er snø så må være i øvre bydel ikke langt unna meg. Høgnakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 7 minutter siden, Marius2002 skrev: Fin E39, mye bil igjen her Litt småplukk er det uansett på brukte biler, men høres ut som du har gode planer for å utrette dette! Klarer ikke plassere bildene til slutt her, er snø så må være i øvre bydel ikke langt unna meg. Høgnakken? Helt øverst i høgnakken Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Hauglegda/Jensgurilia her Bra det blir påskudd med BMW her oppe! Skal følge med i tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Men flytter til Eide neste helg til ny kjøpt leilighet 😀 I morgen blir det en tur til GS og shoppe litt og hente batteri fikk et godt tilbud 😀 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Rundet 308.000 i dag på tur til bud. Fått ut gamle batteriet og fått inn nytt 😀 Starter og går som ei klokke. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 (endret) Trenger 2 stk av denne pæreholdereb bak. Da pæren i midten hva smelta fast. Brages Molde skulle ha 800 kr per stk 😂 Endret November 10, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Bestilt noen deler fra koed: Bestilt nye nyrer da dem andre er laus. Bud på ny dør pakning bake da den er slitt Bud på 2 stk pære holdere til baklyktene Bud på ny 12v uttak (hele delen framme med uttaket og oppbevaringsplassen) Bare håpe at jeg får dele for budene jeg har lagt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå