///Bmw-Tor Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 Skal bytte den her da den andre uttaket ikke vil ned igjen. Men hvordan få av den andre av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Viss jeg ikke husker helt feil du vel først ut me plata rundt girspak, hele treplata, da kommer skruene frem. om det var mer enn det husker jeg ikke men ser ut den du har løs at det er skruer i bakkant å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 20, 2016 Forfatter Share Skrevet November 20, 2016 On 19.11.2016 at 9.46, viggo E34 skrev: Viss jeg ikke husker helt feil du vel først ut me plata rundt girspak, hele treplata, da kommer skruene frem. om det var mer enn det husker jeg ikke men ser ut den du har løs at det er skruer i bakkant å? Ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 (endret) Skjer lite fortiden, holder på å flytte og mye jobb. Funnet no mere som må fikses (kommer inn litt vann etter jeg har vaska bil med høytrykk mellom glass delen og bakluka i høyre hjørne) Ene sommerdekket er skeivslitt på yttersiden husker ikke hvor dekke sto igjen ( trenger vel 2 nye dekk og 4 hjulskontroll?) Endret November 21, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 gratulerer med 530! likte sommerfelgene dine! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 On 21.11.2016 at 22.17, Freakshow skrev: gratulerer med 530! likte sommerfelgene dine! ^^ Liker dem også til og være 17". 2 av felgene er strøkne 2 har små sår. Kanskje det blir vinterfelger etterhvert 😀 Freakshow og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 22 timer siden, ///Bmw-Tor skrev: Liker dem også til og være 17". 2 av felgene er strøkne 2 har små sår. Kanskje det blir vinterfelger etterhvert 😀 liker tankegangen! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 26, 2016 Forfatter Share Skrevet November 26, 2016 (endret) Bestilt mikrobryter nå til glass luka, håper det er bare den som er ødelagt. Har en liten lekarsje mellom glass ruta og bakluka som skulle hvert fikset, da det kommer litt vann inn ved vasking/ mye regn. Endret November 26, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 (endret) Fått denne feil meldingen nå 😫 Fylte etter litt i går men ikke kald motor. Er vel en slange som er sprukket sikkert om det ikke er sprekk i radiator 😫😫😫 Noen vanlig plasser det kan bli lekkasjer? Endret November 29, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 I dag ble det skifting av mikrobryter. Hva ikke bare bare og få av den driten. Men etter mye bryting og banning så kom den av til slutt. Må få tak i nytt pynte deksel og ha på da den som hva på hva limt fast 😫 Så nå virker alt som det skal 😀 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 Ble en kjapp helga vask i dag etter jobb få av litt sand og salt. Eller så skjer det lite d jeg jobber mye. Kanskje det blir skifte av grill i morgen. Da dem som står på er laus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 Ble vist byte av grill i dag i mørket med hodelykt, orket ikke vente 😂 Klarte såklart og knekke noen av dem tynne plastikk pinnene 😂 Dårlig kvalitet eller dårlig patent 🤔 Men jaja sitter fast no da og ser mye bedre ut hva veldig matt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 (endret) Skiftet også 12v uttaket framme i dag, trangt og jævlig 😫 Og nytt set med knapper til klima er bestilt da begge kald og varm knapper er sprukket. Endret Desember 3, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 (endret) Bestilt svarte N-merker nå. Tenkte og høre med dere om hva dere hadde hatt lyst og gjort med bilen? Har veldig lys og bytte ut fangere med M-fanger 😀 Endret Desember 3, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Fin bil Jeg ville enten funnet facelift fanger, eller M Fanger, men da ville jeg ha byttet til M fanger bak også. Også ville jeg skaffet skikkelige Hella Facelift framlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå