Mickl Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 (endret) Her har du lydklipp Gabz Kaldstart, og litt rusing på slutten LYDKLIPP Endret Februar 12, 2017 av Mickl BjornarHS, Eminent, Even Pladsen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2017 Share Skrevet Februar 12, 2017 Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Å der blei min valentins komplett hahaha Sava å rå lyd det blei i den ! Skulle ønske jeg kunne høre den IRL. Keep up the good work 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Holy hell for en bil! Hvor kjøpte du DP'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 40 minutter siden, Eggings skrev: Holy hell for en bil! Hvor kjøpte du DP'ene? DP kjøpte jeg hos VR Speed factory Rask levering og god service. De kjører ofte tilbud! https://www.vr-speed.com/ Eggings reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 On 14.2.2017 at 21.29, sh0xx skrev: Å der blei min valentins komplett hahaha Sava å rå lyd det blei i den ! Skulle ønske jeg kunne høre den IRL. Keep up the good work 👍 Vi møtes nok på treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Flott bil du ha E30Meet til sommaren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 3 minutter siden, RF91 skrev: Flott bil du ha E30Meet til sommaren? Takker! Blir nok en tur dit ja RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet Mars 21, 2017 Share Skrevet Mars 21, 2017 On 2/15/2017 at 10:04 PM, Mickl said: DP kjøpte jeg hos VR Speed factory Rask levering og god service. De kjører ofte tilbud! https://www.vr-speed.com/ Takk for det. Hvilken dimensjon er det på din eksos? 2,5",3"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 1 time siden, Eggings skrev: Takk for det. Hvilken dimensjon er det på din eksos? 2,5",3"? Jeg har 3" downpipe, og 3" Axle back eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Lite aktivitet fortiden og tenkte det var på tide med litt bilder Custom front lyktene har jeg fått montert, og fjernet grøftelysene. Venter på luftinntak som skal på der de var. Akrym front lippen har jeg heller ikke montert enda, da det fortsatt er fare for snø her i området Den hvite e90`n som jeg har tatt bilde ilag med, er min tidligere. Dere ser hvilken fargekombinasjoner jeg liker Den er forøvrig til salgs: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=93846309&fks=93846309 Runey og Dal-z reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Kjempe fin bil du har og for en lyd ! De farge kombinasjonene på bilen slår heller aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 On 4.4.2017 at 0.39, AndeRsen94 skrev: Kjempe fin bil du har og for en lyd ! De farge kombinasjonene på bilen slår heller aldri feil Takk for det Slenger ut flere bilder når resten kommer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå