tsn Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Hei Sitter å vurderer en 330e. Er det noen bra tips her inne til relativt greie ettermonteringer/oppgraderinger som gjør seg på bilen? Noe som bør/"må" gjøres? Takknemlig for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 (endret) 330e er flotte biler og lite som trengs å gjøres i bunn og grunn Det du kan gjøre om du går for M-sport er å ha BMWs originale M-Performance detaljer rundt om, som leppe, nyrer, sideskjørt og bakfanger. Endret November 12, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Fikk min 330e i april og jeg mener i hvert fall at du bør gå for M-Perfomance grill. Usikker om det gjelder 330e men hørte noe snakk om at alle hybridene skulle få en annen profil enn normalt motoriserte BMWer i form av blå grill. Mine foreldre kjøpte seg en 225xe og da måtte de spesifikt si at de ikke ville ha blå grill. Er det noe du lurer på ang. 330e så er det bare å fyre løs, kjørt ca 6.000 km med min nå så har i hvert fall noe erfaring Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 Hva koster de forskjellige m-performance delene? Bør monteres av verksted, eller er det snap-on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 (endret) On 13/11/2016 at 0:54 AM, sluquet said: Fikk min 330e i april og jeg mener i hvert fall at du bør gå for M-Perfomance grill. Usikker om det gjelder 330e men hørte noe snakk om at alle hybridene skulle få en annen profil enn normalt motoriserte BMWer i form av blå grill. Mine foreldre kjøpte seg en 225xe og da måtte de spesifikt si at de ikke ville ha blå grill. Er det noe du lurer på ang. 330e så er det bare å fyre løs, kjørt ca 6.000 km med min nå så har i hvert fall noe erfaring Stemmer jaggu det ser det ut til, alle plug-in-hybrider skal bl.a. få blå grill for å skille dem fra den gemene hop. Ser ut som man kan fjerne det ved å velge bort iPerformance Exterior Styling. Endret November 14, 2016 av OveN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcnorway Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 15 timer siden, OveN skrev: Stemmer jaggu det ser det ut til, alle plug-in-hybrider skal bl.a. få blå grill for å skille dem fra den gemene hop. Ser ut som man kan fjerne det ved å velge bort iPerformance Exterior Styling. Hm... er dette noe som ettermonteres på plug-in-hybrider levert før de "omprofilerte" til iPerformance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 Er det enkelt å få av den lille logoen på bakre stolpe? Største/bredeste dekk/felgdim som er å anbefale til disse bileen uten å måtte gjøre noen modifikasjoner? Noen som har priser på m-performance delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 Logoen på c-stolpen er limt fast og kan fjærnes med forsiktig bruk av varmepistol/hårføner samtidig som du river av merket. Kan være greit å bruke en plastkile litt forsiktig under merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet November 20, 2016 Forfatter Share Skrevet November 20, 2016 Ingen som priser på de m-performance delene? Hva med tuning? Hva er lurt/mulig å klemme ut av motoren på denne bilen? Hvor lav ladestrøm er det mulig å stille inn medfølgende ladekabel på? Mener å ha lest 6A? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 16 timer siden, tommy_sn skrev: Ingen som priser på de m-performance delene? Hva med tuning? Hva er lurt/mulig å klemme ut av motoren på denne bilen? Hvor lav ladestrøm er det mulig å stille inn medfølgende ladekabel på? Mener å ha lest 6A? Har ikke priser, og på BMW.no står det bare "kontakt forhandler"https://acscat.bmw.com/internet_bmw/servlet/navigateLists.do?language=no&nscId=1113&localePath=/NO/no&ts=1479667679841&absoluteNav=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 Hvordan er det med senk til denne bilen? Finner ikke modellen lista på opp hos leverandører av senkefjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 On 20.11.2016 at 3.41, tommy_sn skrev: Ingen som priser på de m-performance delene? Hva med tuning? Hva er lurt/mulig å klemme ut av motoren på denne bilen? Hvor lav ladestrøm er det mulig å stille inn medfølgende ladekabel på? Mener å ha lest 6A? http://www.gsbildeler.no gir deg en grei pekepinne på hva delene koster, er vel ofte ikke så stor forskjell på prisen mellom de og BMW, men det er jo bare å handle der det er enklest og billigst Ellers er det (var i hvert fall) mye å spare på å bestille delene fra f.eks. Tyskland eller evt kombinere det med en ferietur og kjøpe og montere delene der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Desember 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2016 Ingen med info om tuning her? Ser ESS har en E-tronic boks til 320i, som vel er samme motor. Burde jo gi litt ekstra futt. Erfaringer med disse boksene? Risky business? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Fortsatt ingne som har prøvd å tune en 330e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Om du googler 330e tuning, så får du opp flere firmaer som tuner disse og folk som har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå