bostonE36 Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Hei! Har tatt en runde for å fikse småplukk med min E36, og stusset over hvorfor ikke Check Engine lampen lyser ved tenning? Er det normalt på en 1997 E36 318i Sedan EU-Spec? Var ingen pære tilhørende Check Engine lyset bakpå instrumentpanelet, så satte en ny pære inn, men lyste fortsatt ikke. Tenkte litt vedrørende EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Var samme på min tidligere E36, men mener å huske at den "funkjonen" kun gjelder/ funker om en har den store 18 knappers computeren. Om du har det så vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Er ikke alle biler som har dette. Hvis verkstedet ser dette be dem sjekke minnet etter feilkoder. Hvis det er null feilkoder skal ikke dette være et problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bostonE36 Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 3 timer siden, Reef89 skrev: Var samme på min tidligere E36, men mener å huske at den "funkjonen" kun gjelder/ funker om en har den store 18 knappers computeren. Om du har det så vet jeg ikke Jeg har iallefall den 18 knappers computeren, men er ganske sikker på at forrige eier har satt den inn i ettertid da skjermen viser kun oransje bokser når jeg trykker på "check" selv om jeg har prøvd utallige "EINHEIT: XX" koder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Check Engine lampen er ikke koblet til på europeisk solgte biler før 99/00 en gang.... På USA solgte biler var den i drift allerede fra 96. Men man bruker samme instrumentpanelet. bostonE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Du kan teknisk sett dra en kabel for å koble opp pæra, men den er ikke koblet til på europeiske E36-er fra fabrikk. bostonE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bostonE36 Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 Takk for hjelpen, beroligende å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå