Djwik Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2017 Har i dag byttet topp deksel pakning på bilen går sakte om dagen da verksted er litt okkupert av 530d til @Freakshow for tiden men litt får mann gjort til nød også neste prosjekt som da er en biltralle som jeg fått låne på ubestemt tid av en kollega som hadde 2 hengere mot at jeg fikser den opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 se på den sexy´ slugga i toppen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 Snart blir den borte Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 😂 😂 Daniel blir glad for og få tilbake bukken sin Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 Ja må få ferdig e46 og få begynt på e38 etterhvert med motor bytte tilhenger skal også fikses opp innimellom alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2017 Share Skrevet Januar 26, 2017 Blir jo spennende å se om du får fullført bilen før 2018 da Neida, blir jo lettere når eventuelt bilen til JR blir tatt ut av verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 On 26.1.2017 at 21.52, Shattered skrev: Blir jo spennende å se om du får fullført bilen før 2018 da Neida, blir jo lettere når eventuelt bilen til JR blir tatt ut av verkstedet haha! alltid skal jeg få skylda! xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 2 timer siden, Freakshow skrev: haha! alltid skal jeg få skylda! xD Jepp 😉😉😉 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 Har fått gjort bittelitt i dag som bla bytte av høyre Bremse skjold høyre bak gamle skjold som ikke holdtfast håndbrekket engang gjenstår bare å sveise på den biten jeg kappet av for og få det på og montere sammen resten av bremser bak men var dårlig med sveisegass så det må jeg få tak i i mårra tidlig Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Oida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Se her ja! Den lever enda Godt å bli kvitt den, lykke til Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 bestandig godt me nye nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 Hadde en liten times røsk på bilen før middag montert håndbrekk nye skiver og klosser og brekk vaiere Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 Har i dag fått byttet fjærer bak og det stabstaget venstre bak som jeg presterte å knekke når jeg skulle bytte fjærer i helga ja fjærene er brukte men hele nye var så dyre neste man som antagelig vil eie denne bilen kommer sikkert til å montere senk på den noe jeg ikke gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2017 Har i dag gjort bilen ferdig da den skal vises på etterkontroll til fredag er bytta skiver + klosser bak hånbrekk vaiere og exp. Låser BR. Skjold H/B fjærer bak stabstag foran og V/B bære arm og foring H/F Toppdeksel pakning peilepinne sveiset eksos potta hjullager V/B montert i manglende radio byttet bakluke åpner og skiltlamper og byttet adapter på henger kontakta da den var gåen selve kontakta i bilen så fin ut så får vi se hvordan det går bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå