xracer Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Hei, Selger nå min 735i slik den står/som delebil. Den har ikke vært i regulært bruk på over 2 år, men har startet den og kjørt et par km av og til for å holde den i livet. Ble fikset til EU stand i 2013. Hvor litt forstillingsdeler + bremseskiver ble byttet. Husker ikke detaljer i farta. Felgene på bildet følger med samt å nevne er at bakdekkene er kjørt mindre enn 30 mil, men ble kjøpt i 2013. Det eneste jeg har gjort av modifikasjoner på den er at siden "sverdet" for viftestyringen ikke virket pga brente transistorer som følge av at forrige eier ikke hadde renset kupefilteret. Så koplet jeg inn ett midlertidig eksternt styringskort for for dette montert enkelt i handskerom. Instrumentpanel er byttet. Virkelig km stand er sikkert rundt 280k. Soleniod for kjølevæsketemp fungerer sannsynligvis ikke pga kun varmluft fra varmeapparat. Ellers er batteriet i god stand. Bare for å nevne det så er bilen ikke i en stand som jeg aksepterer for å ha på veien, men det er opp til evt. kjøper å vurdere. Har ingenting ellers å tilføre. Derfor hvis du er interressert er det bare å komme å ta en kikk. Selges for 9500,- eller kom med bud så blir vi kanskje enige. Kontakt meg på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 Bilen kjøres på skroten før jul uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet Desember 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2016 Ås, sør i Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaCel Skrevet Desember 19, 2016 Share Skrevet Desember 19, 2016 (endret) Hvordan er motoren i denne? Endret Desember 19, 2016 av NaCel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Denne bilen har jeg både kjøpt,betalt og hentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaCel Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 1 time siden, stig. skrev: Denne bilen har jeg både kjøpt,betalt og hentet Åjå, gratulerer med ny bil Skal den restaureres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 6 timer siden, NaCel skrev: Åjå, gratulerer med ny bil Skal den restaureres? ja fet brakke, tenkte å få på rieger stylinga jeg har etter en honda civic jeg hadde , å få på den noen 21,37" ekorn platterte fete rims neida, skal se litt på "rikets tilstand" før jeg gjør noe som helst NaCel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaCel Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 12 minutter siden, stig. skrev: ja fet brakke, tenkte å få på rieger stylinga jeg har etter en honda civic jeg hadde , å få på den noen 21,37" ekorn platterte fete rims neida, skal se litt på "rikets tilstand" før jeg gjør noe som helst Civic ja Ser nå fin ut på bildene i vert fall, vist den er i såpass stand at du skal fikse den opp så må du lage en tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 Er den skrota? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 On 29.12.2016 at 14.41, FredrikE24 skrev: Er den skrota? Ser du 2 poster opp så har stig. kjøpt den stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 On 29.12.2016 at 14.41, FredrikE24 skrev: Er den skrota? står trygt og godt i Ullensaker denne nå, fått gått over og sjekka litt, å nå er den jo veteran å jeg har så masse rart, jeg kjøpte den egentlig for å rive børsa i filler å skrote den, men var overraskende mye bedre en først antatt, å lite som må gjøres for å få den igjennom en eu, tipper et par tusen i deler å litt arbeid, så er mye gjort+at motor trenger en god service. så en kompis har vel egentlig kjøpt den av meg igjen, han ville ha en bruksveteran bmw, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 2, 2017 Share Skrevet Januar 2, 2017 Søren og Jeg var vel akkurat litt for sen her Bilen ser jo ålreit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Godt å høre denne ikke ble skrota! Tenk å skrote 735 o_O} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå