Gabz Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Skal ha nye hjullagre til min E39 facelift sedan foran, og tenkte å handle de billigste på Koed. Noen som har erfaring med de? Er de greie? Monterte de på forrige bilen min men fikk aldri kjørt noe langt med dem før jeg solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Ikke kjøp noe av det billigste på koed. Jeg har handlet MYE av dette og alt har vert dårlig kvalitet. Hjullager hadde jeg kun kjøpt originalt eller tilsvarende. Absolutt verdt det. Dette gjelder forsåvidt alle understellsdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2016 Har kjøpt de billigste bremsene, luftfilter osv. uten problem der, hvertfall. Er snakk om 1800kr forskjell per hjullager.. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2016 Never mind, OE-delen kostet 1800 mer. For OEM var det 250kr mer per stykk. Får satse på at det er verdt 500-lappen ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 hva er pris da? Tror jeg kjøpte OEM lager til min 520d og hadde slakke etter under 1 år.. Usikker på om det var OE eller alternativ vare.. Ser SKF lager koster 1600 på GS med rabatt. Bruker du gs kortet får du det også fraktfritt.. SKF er garantert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2016 A-vare (billigst) var 750 ca, original var visst 1000 og OE-vare kostet 2500. La til to originale i handlekurv, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Bare for å korrigere den siste setningen din; original = OE hos Koed, og samme produsent som originaldel = OEM. Så hvis du la til "original", altså OEM i handlekurven, har du ikke handlet originale hjullagre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2016 Åja, tenkte det var motsatt, jeg Da vet jeg det! Hakket bedre enn A-vare er det vel uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Absolutt! Kvalitetsmessig er det stort sett på høyde med hverandre, og forskjellen pleier som regel å være esken den er pakket i og innstøpning av merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 Mhm, er som regel sånn. Om det så blir slitt littegranne fortere så er det bare et par tusenlapper til neste gang jeg bytter, enn å bruke nesten et par tusenlapper ekstra nå for noe som kanskje varer like lenge som førstnevnte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå