kaffenons Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 37 minutter siden, Gorg skrev: Grattis med ny bil! Ville ha gått for 19" på sommer. Blir litt ekstra stivt og fortsatt komfortabelt å kjøre med. Men hold deg unna runflat dekk. Har 18" på vintern og synes det er greit Takker Men uten runflat dekk, kjører dere rundt med en slik boks med skum da, i tilfelle? Har brukt det en gang før, men da på dekk med høy profil. Da etterfylte jeg med luft og slet ut dekket. Jeg vet vel allerede hvordan dette går, regner med å kjøpe brukte felger fra England eller Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) RunFlat er hardere, sporer mer og støyer mer, og med de ulempene dette medfører holder ettersom jeg har skjønt de fleste her seg unna RF-dekk. En slik boks med skum funker slik at du får kommet deg til dekksjappa og får på nytt dekk, samme meningen som RF. I 90% av tilfellene er kjøringen til de fleste i bysentrum eller lignende og hjelpen er som regel ikke langt unna, så RunFlat er da heller ikke nødvendig. Endret Desember 21, 2016 av Marius2002 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Gratulerer med pen bil! Såg ut som den var veldig riktig utstyrt også. Takk for komplimentet @Marius2002, er veldig fornøyd med Style 230 og 19". Jeg satte Style 285 felgene på vinterdekka når jeg kjøpte bilen, og kjøpte så et sett brukte Style 230 for sommer. Uten Run-flat selvfølgelig. De felgene kommer til å sitte som et skudd på din med M sport understell. Største utfordringen er vel å få tak i et sett, da de ikke akkurat vokser på trær Det ligger litt bilder av begge sett med felger på bilen vår inne i tråden min. Gorg og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 3 timer siden, kaffenons skrev: Takker Men uten runflat dekk, kjører dere rundt med en slik boks med skum da, i tilfelle? Har brukt det en gang før, men da på dekk med høy profil. Da etterfylte jeg med luft og slet ut dekket. Jeg vet vel allerede hvordan dette går, regner med å kjøpe brukte felger fra England eller Tyskland. Ideelt sett gjør man vel det, jeg lever i spenning 😂 Blir mye mindre komfortabelt med runflat. Men er vel en vurderingssak. Lager du tråd her inne i bilde/showoff seksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffenons Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 3 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med pen bil! Såg ut som den var veldig riktig utstyrt også. Takk for komplimentet @Marius2002, er veldig fornøyd med Style 230 og 19". Jeg satte Style 285 felgene på vinterdekka når jeg kjøpte bilen, og kjøpte så et sett brukte Style 230 for sommer. Uten Run-flat selvfølgelig. De felgene kommer til å sitte som et skudd på din med M sport understell. Største utfordringen er vel å få tak i et sett, da de ikke akkurat vokser på trær Det ligger litt bilder av begge sett med felger på bilen vår inne i tråden min. Takker Ja, jeg er fornøyd med det viktigste, det jeg burde hatt er større stereoanlegg, 676 anlegget har jeg funnet ut har effekt fra spilleren foran, og sub'ene har effekt fra en forsterker i bagasjerommet. Det gjør det til en ganske stor oppgave å oppgradere pga nødvendig nytt kabelstrekk, sånn har jeg ihvertfall forstått det. Ellers kunne det godt ha vært navigasjon da, men ville heller hatt større stereo for å si det sånn. Jeg så på bilen din, og du skal ikke se bort fra at min kan bli ganske lik både sommer og vinter, det så veldig bra ut Satser på å finne noen til en pris jeg kan leve med, helst i et EU land siden jeg bor i Sverige 53 minutter siden, Gorg skrev: Ideelt sett gjør man vel det, jeg lever i spenning 😂 Blir mye mindre komfortabelt med runflat. Men er vel en vurderingssak. Lager du tråd her inne i bilde/showoff seksjonen? Jeg får se etter hvert, har ikke så mye å by på enda. Men må surfe litt mer på forumet og se hvordan andre presenterer bilene sine. Men denne tråden her, er den litt malplassert i teknisk? Kunne jo ha vært flyttet til generell Bmw-diskusjon (?). papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå