Blåhvitblogger Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Jeg tar en del bilbilder til blåhvitblogg.no, og deler ett av F31'en min her. Hva synes dere - og hvor fort tror dere bilen kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Fint dette Gjetter at den står stille? Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Fint bilde ja! Utifra exif så kjører den ikke veldig fort i hvert fall. Godt mulig det bare er photoshop jobb, ellers tipper jeg rundt 20-30km/t? Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Tipper den triller på første giret. Har vært med å dytte en bil for å ta slike rigg-bilder, man da var vi ikke synlige i bildet. Kult bilde Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Stilig bilde, kunne vært tatt rett ut av en BMW brosjyre Jeg tipper den kjører i ca 25-30 km/t. Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Exif sier 1/20sek og 95mm så er for kort lukkerhastighet og for lang brennvidde til å være tatt med rigg Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Tipper 40ish med såpass lang lukkertid. Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Mellom 5 og 10 km/t Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåhvitblogger Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Nesten litt kjedelig at dere har slik peiling, gutter! For ja: det går i ca 20 km/h, og lukkertiden var vel 1/20 (jeg viste ærlig talt ikke at metadata hadde overlevd hele veien ... ). Men det er ingen fusking i Photoshop, bare beskjæring og litt lysfiks i Lightroom. Også helt riktig, olenikolai: ingen rigg. Panorering med ettbensstativ (bildestabilisator i objektivet, selvsagt) Hyggelig at dere likte bildet - det er bare å følge meg på fb og lese blåhvitblogg.no for å få mer av dette. olenikolai og Magnus. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå