Pedi Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 (endret) 7 minutter siden, RF91 skrev: Utan nokon spesiell peiling på løftebukkar spør eg følgande: Er du ikkje redd for at bukken vil siga ned på dei to vekene du er vekke? Ser den har sylindrar istadenfor skruer/gjengestenger. Eller har den ein låsing av noko slag? 🙂 Reknar igrunn ikkje med at den ikkje har sikring, ei heller at du reiser frå den om den kan synke 😅 Relevant spørsmål, definitivt. Men denne bukken har låser, så jeg har senket Direktøren ned i lås før jeg kjørte neste bil under. Så hvis den synker mer ned nå, blir mitt neste gjøremål å ringe leverandøren av løftebukken Her ser du: opp og ned som vanlig, men ved å bruke lock-funksjonen så senkes armene ned i lås. Denne bukken heter T5e, og den er utstyrt med solenoider som elektrisk frigjør låsene ved opp- og nedkjøring. Men når lock-bryteren brukes, senkes armene uten at låsene frigjøres, og ergo sikres på plassen. Endret September 24, 2018 av Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 25, 2018 Share Skrevet September 25, 2018 På 24.9.2018 den 16.36, Pedi skrev: Relevant spørsmål, definitivt. Men denne bukken har låser, så jeg har senket Direktøren ned i lås før jeg kjørte neste bil under. Så hvis den synker mer ned nå, blir mitt neste gjøremål å ringe leverandøren av løftebukken Her ser du: opp og ned som vanlig, men ved å bruke lock-funksjonen så senkes armene ned i lås. Denne bukken heter T5e, og den er utstyrt med solenoider som elektrisk frigjør låsene ved opp- og nedkjøring. Men når lock-bryteren brukes, senkes armene uten at låsene frigjøres, og ergo sikres på plassen. Ingen overraskelse det, igrunn 😅 Då får me tru begge bilane er seg sjølv lik når du kjem heim frå sjøen 🙂 Pedi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Oktober 9, 2021 Share Skrevet Oktober 9, 2021 Eksisterer dette prosjektet ennå? Mortenej og M-jakob reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Oktober 9, 2021 Share Skrevet Oktober 9, 2021 Det lurer jeg på også. Lenge siden det har vært noe oppdatering derfra. Og hadde vært morro å sett hvordan det har gått videre i garasjen til Pedi...👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå