tikka Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Må si LeMans blue hadde blitt mitt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Yas Marina? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 (endret) 14 minutter siden, Evenol skrev: Yas Marina? B86 - Yas Marina gikk meg hus forbi. Fører denne til i min mening i forrige innlegg! Edit: Trådstarter burde også fyre på 381 - Le Mans blue i listen over aktuelle blåfarger Det fine med E46 er at den kler de aller fleste blåfarger, så man kan egentlig velge og vrake og resultatet blir bra uansett! Endret Januar 30, 2017 av Marius2002 Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 On Monday, January 30, 2017 at 22.02, Marius2002 skrev: B86 - Yas Marina gikk meg hus forbi. Fører denne til i min mening i forrige innlegg! Edit: Trådstarter burde også fyre på 381 - Le Mans blue i listen over aktuelle blåfarger Det fine med E46 er at den kler de aller fleste blåfarger, så man kan egentlig velge og vrake og resultatet blir bra uansett! hvilken farge er dette? liknet laguna seca blandet med maersk blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 jeg tror valge blir så lite spenstig som estoril. siden dette er kun videresalg prosjekt blir det mainstream jeg går for. neste bilen blir heller noe mer spennende. men det kommer ikke før nye huset er ferdig. så i 2018 blir det ny byggetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 1 time siden, Bjanne skrev: hvilken farge er dette? liknet laguna seca blandet med maersk blå Fargen er B86 - Yas Marina. Google E46 M3 Yas Marina så kommer fler bilder Jepp den er litt lik Laguna Seca Blue! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Maersk-blå kunne jo blitt bra. Enkel å male også den. Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå