Hollabaloo Skrevet Februar 2, 2017 Skrevet Februar 2, 2017 On 1.2.2017 at 15.16, Nytern skrev: E39en funker strøkent. Min 19 år gamle E39 også. Det er gode biler dersom de blir vedlikeholdt bra, men pengesluk dersom man lar ting "skure og gå". Nytern og Evopower reagerte på dette 2
Evopower Skrevet Februar 2, 2017 Skrevet Februar 2, 2017 Støtter e39 en av de siste sliterne mener nå jeg. Ikke alt nytt er bra. Eller, fint når alt blir dekket på garanti, men hva når bilen er 5+ år? Nytern reagerte på dette 1
Otis Skrevet Februar 2, 2017 Skrevet Februar 2, 2017 Jeg har vært veldig fornøyd med min e61 egentlig. Den er fra 07. Har vært endel utgifter på den, men mest før mitt eie. Hollabaloo og Nytern reagerte på dette 2
barsjef Skrevet Februar 2, 2017 Skrevet Februar 2, 2017 Tingen er vel at det er mye enklere å ofte billigere å fikse på gamle biler. Nye biler krever jo mye spesial verktøy, samt all elektronikken som er i de. Kjørte sjøl mercedes før jeg kjøpte min E60. Når jeg da gikk fra en goe gammel E200(210) til en E220(211) så ble det mye vanskeligere å fikse ting sjøl, uten tilgang på spesial verktøy. Går ut ifra det er det samme på BMW. Å når en Airmatic demper til frem aksel koster små 20k i innkjøp pr stk, ja da baller det fort på med utgifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå