Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
23 minutter siden, Dal-z skrev:

12 og 15mm spacere bestilt😎 

Ser litt på LED angel eyes nå, hva anbefaler folket?

Du får vel mest for pengene på ebay :)

Ellers er MTEC veldig bra, de koster derimot litt mer, men ikke skrekkelig mye mer.

https://www.9rds.no/collections/mtec/products/mtec-led-angel-eyes-lyspaerer-for-bmw-e82-e90-e91-e92-e70-e71-e89-e63-v3-0

På en M3 er det nok MTEC jeg ville valgt :) 

Endret av Marius2002
Skrevet (endret)

Gå for MTEC, jeg droppet de sist gang fordi de jeg fant kostet ca 3500kr. Men nå som de er nede i 2099kr så er det verdt pengene - iom at du vet at du får gode pærer. Forhåpentligvis er disse gode nok til at du unngår støy på DAB-signalet om du bryr deg om det. :)

Endret av Frode D
Skrevet

De koster såpass mye som 2099 altså, så kjapt på eBay og fant masse til noen få hundre kroner, men det er ikke noe å satse på altså?

Skrevet (endret)
44 minutter siden, Dal-z skrev:

De koster såpass mye som 2099 altså, så kjapt på eBay og fant masse til noen få hundre kroner, men det er ikke noe å satse på altså?

Nei, når jeg sa MTEC ikke kostet skrekkelig mer, mente jeg de i 12-1500-kronersklassen. Jeg vet flere som har bestilt rimeligere i "få hundrelappers"-klassen og er fornøyd. Noen kan ettersom jeg har skjønt gi feilmelding og må kodes, eller forstyrre signal eller gi alt for blå farge. @Gorg monterte noen rimelige, de ble ganske bra! Vet ikke hans erfaring videre??

Endret av Marius2002
Skrevet

Tror faktisk det er samme, så jeg lurer på å være litt kjip og heller gå for det rimelige alternativet hvis det er bortimot like bra. Syns det var litt i meste laget med over 2000 for noen pærer, selv om man sikkert får det man betaler for her også...

Skrevet
37 minutter siden, Dal-z skrev:

Tror faktisk det er samme, så jeg lurer på å være litt kjip og heller gå for det rimelige alternativet hvis det er bortimot like bra. Syns det var litt i meste laget med over 2000 for noen pærer, selv om man sikkert får det man betaler for her også...

Sjekk isåfall akkurat hvilken type pære du må ha. Fort gjort å få feil. Men de kostet 400 de jeg handlet 👌🏻

Skrevet

Takk for det! Gleder meg helt vanvittig til å få sett og prøvd bilen nå😄 Har også planer om å få dratt på litt treff i sommer, men det spørs jo hvordan det blir med jobb og slikt...

Skrevet (endret)
On 9.2.2017 at 15.13, Dal-z skrev:

Jeg kjøpte på Ekstralys. Betalte vel 1600,- og de virker utrolig bra :) Tipper på de tilsvarer MTEC. Ville gått for noe skikkelig.

Kjøp de med 40W, så kan jeg eventuelt hjelpe deg å stille inn passelig styrke med Carly :) 

Endret av Mickl
Skrevet

Må nesten ta en titt på hvordan dine er når jeg kommer hjem igjen, hadde vært helt topp om du kunne bistått med litt koding😎

Skrevet
On 16.2.2017 at 12.20, Dal-z skrev:

Må nesten ta en titt på hvordan dine er når jeg kommer hjem igjen, hadde vært helt topp om du kunne bistått med litt koding😎

Det kan du ta som en selvfølge Anders :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...