papertiger Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 25 minutter siden, Snowbiz skrev: Okei, vet du hva prisen på den er ? Tror jeg klarte å få til en pris på rundt 2500kr for eksosen og et Hartge mattesett. Tror den i utgangspunktet koster rund 4 lapper, men de skulle kvitte seg med lageret sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Gratulerer med ny bil og velkommen i x-drive klubben Hvor i landet hentet du denne? hvilke DAB+ vurderer du? Skal hilse om jeg ser deg ute på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Da skjønner jeg. Blir rart hvis det blir struktur på blank sort. 🙃 Ikke solgt den enda, men har avtale om salg men må finne en bra erstatning først. Er mest å se i Rønvik og på norsia Ja så prøver å finne noen som kanskje vil bytte i noen treverklister eller noe som jeg kan få lakkert, men så på Koed at det var ca 4700,- for nye sort blanke lister og det var jo ikke så alt for ille! Ja okei, skal hilse om jeg ser deg neste gang jeg er der Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 1 time siden, papertiger skrev: Tror jeg klarte å få til en pris på rundt 2500kr for eksosen og et Hartge mattesett. Tror den i utgangspunktet koster rund 4 lapper, men de skulle kvitte seg med lageret sitt. Hørtes ut som en rimelig grei pris det vil jeg si, Hartge er jo svindyrt i utgangspunktet! 1 time siden, Eivind320x skrev: Gratulerer med ny bil og velkommen i x-drive klubben Hvor i landet hentet du denne? hvilke DAB+ vurderer du? Skal hilse om jeg ser deg ute på veien Takk for det! Ble hentet i Kongsberg Vurderer å gå for Kufatec sin DAB+modul ser det ut til. Ja bare å hilse på! Vurderte å kjøpe din E91 når du hadde den for salg men ble 530xd heller den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Han ville ikke slippe den gangen, men det var heldigvis to andre biler som gjorde Angrer ikke, for med x-drive og automat slipper jeg tenke på bakkene i byen MINIen ble treningsnarkoman Står i skrivende stund en G30 520xda i garasjen utrolig deilig bil til 800 og noe småpenger Snowbiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Da ble det en utvendig vask idag siden været var nydelig Brukte skum fra Lilleborg til avfetting, Gyeon Bathe+ i bøtta og til slutt tørk: Skummer godt denne prewashen Til slutt, blank og fin bil papertiger, Marius2002, tobiasw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Synes du skal sette inn noen LED i grøftelysene og i AE. Er visst ikke så lett å bytte pærer på E91 men det er verdt jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 13 timer siden, tobiasw skrev: Synes du skal sette inn noen LED i grøftelysene og i AE. Er visst ikke så lett å bytte pærer på E91 men det er verdt jobben Det kommer fortløpende må bare få tingene i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 Legg gjerne ut hva du har kjøpt, hvor, pris og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2017 On 27.2.2017 at 21.46, tobiasw skrev: Legg gjerne ut hva du har kjøpt, hvor, pris og bilder Bestilte disse er dem samme som @Gorg har montert på hans bil synes dem så veldig bra ut! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 Hei, ser du skal oppdatere kartet. Har du gjort dette? Jeg har 2017-1 av begge utgavene. Koster 10£ for FSC kode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 On 3.3.2017 at 12.48, Eivind320x skrev: Hei, ser du skal oppdatere kartet. Har du gjort dette? Jeg har 2017-1 av begge utgavene. Koster 10£ for FSC kode Nei har ikke gjort dette, har du gjort det på din bil? Har du plater eller brukte du usb penn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 Lenge siden det har vært update her! Fått montert blank sort grill og LED i AE siden sist update. Siden været var så fint idag beste jeg meg for å få vaska bilen skikkelig, så ble en runde med Prickbort, SurfexHD og skum fra lilleborg. Håndvask med Gyeon mitt. Så tørket og lagt et lag med Fusso på bilen Desverre ingen bilder av vaskeprosessen, men her er hvertfall et par ferdig bilder Bilen skal få seg en skikkelig korrigeringsrunde om ikke så alt for lenge, trengs virkelig å få fjernet endel vaskeriper og diverse merker i lakken Gorg, fupsaker, tobiasw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Jepp, jeg har gjort det. Brukte USB, selv om bilen min er produsert før 03/2010 funka fint, og har ikke hatt noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet April 9, 2017 Forfatter Share Skrevet April 9, 2017 8 timer siden, Eivind320x skrev: Jepp, jeg har gjort det. Brukte USB, selv om bilen min er produsert før 03/2010 funka fint, og har ikke hatt noe tull Okei, må vell kanskje prøve meg på det snart vært fint å fått nyere kart, er mye som ikke er der på det som står i bilen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå