Gå til innhold

BMW E36 328 1992


Martin Engebø
 Share

Anbefalte innlegg

Fekk opp varsel om slitte bremseklosser istad, skivene framme er skeive også så skal skifte skiver i samme slengen! Har folk noken anbefaling?

 

Har e46 330 calipter liggande som eg tenkte eg skulle hive på, må eg bestille 330 skiver også eller funker 328 skiver?

Og veit noken om 330 calipter e bolt on på e36, samt at eg ikkje trenger større bremsekraftforsterker bla.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zimmermann er grei, synest eg. Tyske skiver til grei pris uten noe fast n furious greier med både borring og slissing. Velger mellom standard og hullborra :)

e46 330 er bolt on ja, må brukes med 330 skiver. Kan vurdere E36 M3 mastercyl, har tenkt å bruke det sammens med E46 330 og 328i bak. er 57mm stempel i 330 kontra 54mm i 328 så går litt mere væske. Derimot ikke noe must til hverdags, men skal du bruke den på trackdays etc tror eg det er verdt invisteringen. Eg har 328i bremser på min, og synest allereie da pedalen er for lav.

ellers såg jeg denne på treff i fjor, enormt pen bil. Tror du har gjort ett veldig bra kjøp her kontra det man får for samme pris i e30 markedet. Satt veldig pent på sølv OZ Futura. ( fikk kanskje ikke med de?)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martin Engebø skrev:

@Skulebollen fekk den med når rg kjøpte bilen.

men di selger slike på gsbildeler!

Veit ikkje om du e klar over da, men da e litt lettare å svara folk om du sitera innlegget deiras. Då trykke du berre på "sitér" som står under innlegget deiras (i alle fall på mobil) :) Om du skal svara fleire på ein gang so trykke du berre på "sitér" på alle dei du skal svara, og so e da berre å skriva i veg :)

 

Blei veldig bra med leppen, btw. Såg mykje bedre ut enn den kompisen min fekk frå GS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RF91 skrev:

Veit ikkje om du e klar over da, men da e litt lettare å svara folk om du sitera innlegget deiras. Då trykke du berre på "sitér" som står under innlegget deiras (i alle fall på mobil) :) Om du skal svara fleire på ein gang so trykke du berre på "sitér" på alle dei du skal svara, og so e da berre å skriva i veg :)

 

Blei veldig bra med leppen, btw. Såg mykje bedre ut enn den kompisen min fekk frå GS :D

Se her ja, lærte meg noke nytt no 😅 Takk!

 

Jotakk for det, synest sjøl det såg masse bedre ut! 😋

Mulig eg var heldig med passforma? 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...