Gorg Skrevet Mai 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2021 Lite livstegn herifra! Nylig passert 16.000km i nybilen siden september, endelig fått på sommerhjul og kan få prøvd bilen på noe annet enn vinterdekk. For en fantastisk bil det er å kjøre! Smiles pr miles er det ikke det dem sier Savner ikke diesel lyden, det får jeg høre i arbeidsbilen så ofte jeg vil.. Hatt bilen på isbane i vinter, noe som var fryktelig gøy, men også veldig skummelt i noen øyeblikk siden det var min bil og min risiko. Ikke slik det var med isbanekjøring med BMW Finland i Rovaniemi. Nylig fått solfilm montert bak, samme gradering som på bakrute. Syns det kler bilen svært godt, og ungene setter veldig pris på det. Ungene setter veldig pris på infotainment i bilen også, har de spørsmål kan de spørre bilen, den vet tydeligvis alt 😂 Også har vi fått Sumo tilgjengelig, så de korte ladestoppene går unna lynraskt. Fahad, laffe, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå