Gabz Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Noen som har forslag til billig senkesett til E87 som ikke er helt søppel og gjerne med TÜV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 H&R senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Disse, for eksempel? https://www.bsbildeler.no/Senkesett-P474594.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Det står ikke hva de senker, men man får disse med 25/30(?), 30/50 og 40/60 (eller deromkring), så pass på du kjøper rett type ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Sendte dem en mail og hørte, så får vi se Må bare ta beslutningen om det er verdt å påkoste en bil som snart skal selges uansett. Ser jo bedre ut og mange som vil ha senket bil, men blir jo fort 4500-5000kr etter firehjulskontroll og godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Jeg tror du skal slite med å få pengene igjen, og jeg tror heller ikke det gjør bilen særlig lettere å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Nei, tenker litt det samme. Får se hvor lenge den blir først, er fortsatt mulighet for at frøkna skal ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Jeg hadde Eibach senkefjærer på min , og det var helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 (endret) Jeg kjøpte ac schnitzer senkesett fra GS-bildeler. Sies vel at det er samme som eibach (?) og de har fungert upåklagelig. Perfekt dropp i mine øyne. Endret April 2, 2017 av -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 (endret) Advarsel: jeg tar muligens feil, men dette er "my 2C's" på dette med senk. Du treffer nok "bredere" på potensiel kundegruppe på en bil som ikke er senket. Jeg har inntrykk for "mannen i gata" at en bil som er senket er noe "negativt" ladet (er vel mangel kompetanse/erfaring som er grunnen). Endret April 2, 2017 av fxslin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Ja, tenker litt det samme i etterkant selv. Blir mye penger for noe som er 50/50 likt av potensielle kjøpere. Får bare la være å se på styltehøyden og nyte kjørecomforten i stedet Men da har jeg tips i bakhodet om jeg skulle ombestemme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå