Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står ikke hva de senker, men man får disse med 25/30(?), 30/50 og 40/60 (eller deromkring), så pass på du kjøper rett type ihvertfall.

Skrevet

Sendte dem en mail og hørte, så får vi se :) Må bare ta beslutningen om det er verdt å påkoste en bil som snart skal selges uansett. Ser jo bedre ut og mange som vil ha senket bil, men blir jo fort 4500-5000kr etter firehjulskontroll og godkjenning. 

Skrevet

Jeg tror du skal slite med å få pengene igjen, og jeg tror heller ikke det gjør bilen særlig lettere å selge. :)

Skrevet

Nei, tenker litt det samme. Får se hvor lenge den blir først, er fortsatt mulighet for at frøkna skal ha den :) 

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte ac schnitzer senkesett fra GS-bildeler. Sies vel at det er samme som eibach (?) og de har fungert upåklagelig. Perfekt dropp i mine øyne. 

IMG_7605.JPG

Endret av -Erik-
Skrevet (endret)

Advarsel: jeg tar muligens feil, men dette er "my 2C's" på dette med senk.

Du treffer nok "bredere" på potensiel kundegruppe på en bil som ikke er senket. Jeg har inntrykk for "mannen i gata" at en bil som er senket er noe "negativt" ladet (er vel mangel kompetanse/erfaring som er grunnen).

Endret av fxslin
Skrevet

Ja, tenker litt det samme i etterkant selv. Blir mye penger for noe som er 50/50 likt av potensielle kjøpere. Får bare la være å se på styltehøyden og nyte kjørecomforten i stedet :) Men da har jeg tips i bakhodet om jeg skulle ombestemme meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...