Gå til innhold

eBay ABS-sensor, noe å satse på?

BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

Blir litt som å si at en vurderer å kjøpe en "finn.no ABS sensor"

Ebay er en markedsplass der en kan finne alt ifra originale deler til billigere alternative deler.

Når det er snakk om å kjøpe nye "alternative" deler har jeg ofte erfart at koed.no eller f.eks autodeler.co.no er like billige om ikke billigere på pris i forhold til å kjøpe deler via ebay. 

Det du kan spare på ved å handle på ebay er f.eks småting som havner under fortollingsgrensa på totalkostnader (pris inkl. frakt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sensor på biltema, den funket ikke. Så kjøpte jeg en på Skruvat.no 

Den funket og kostet halvparten av biltema pris. Ulempen er at det står ofte at de har delen på lager, så tar det plutselig 3 uker fordi de ikke hadde allikevel. Dette var til E39 vel og merke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.4.2017 at 16.59, 740AV skrev:

Blir litt som å si at en vurderer å kjøpe en "finn.no ABS sensor"

Ebay er en markedsplass der en kan finne alt ifra originale deler til billigere alternative deler.

Når det er snakk om å kjøpe nye "alternative" deler har jeg ofte erfart at koed.no eller f.eks autodeler.co.no er like billige om ikke billigere på pris i forhold til å kjøpe deler via ebay. 

Det du kan spare på ved å handle på ebay er f.eks småting som havner under fortollingsgrensa på totalkostnader (pris inkl. frakt)

Nå var dette snakk om alternativ sensor til litt over hundrelappen, er litt skeptisk til hvor vidt den er noe å satse på..:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mye uorginale sensorer til min E39 og det fungerer dårlig, blant annet 2 uorginale Veiv sensorer, en uorginal Abs sensor, en uorginal lmm, men for all del, kjør på, men jeg har kjøpt min siste uorginale sensor.

Det er noe som heter å spare seg til fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiv- og kamsensor til E39, spesielt til M52 kan du glemme å kjøpe uoriginalt, der er jeg helt enig. Den eneste som ikke er "original BMW" som jeg kunne putta på kam/veiv på M52 hadde vært VDO, da det har vært samme selskap som Siemens som har produsert motorhjernene i bilene. Disse finnes det ikke mange av på Ebay og de koster et par ganger mer enn Kinasensorer.

Uoriginale ABS-sensorer på E39 er det som sagt delte meninger om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...