ThomasE91 Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 En stund siden jeg har eid en BMW nĂ„. I vinter invisterte jeg i en e38. alltid likt disse og var lei av Ă„ kjĂžre pizza bilđ  Er ikke noe spesielt med denne bilen. trengte litt kjĂŠrleik. Jeg kjĂžpte den og tok deb rett hjem og polerte opp hele bilen og reset bilen innvendig. byttet hjullagre fremme og smĂžrte opp caliperene. lekker litt fra bunnpanne pakningen og toppdeksel pakningen. men har alt av deler mĂ„ bare finne tid til Ă„ fĂ„ dette gjort. Det jeg har gjort etter jeg fikk den er supersport coil, hartge rep lippe, sotet alle vinduene utennom front og kjĂžpt noen felger. veldig fornĂžyd med hvordan den ble. bilde da jeg hentet den dĂ„rlig bilden men fĂ„r holdeđ og her er fra en liten shoot i gĂ„rđ  lagunilla, bmwgreg90, StigJ og 4 andre reagerte pĂ„ dette 7 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Velkommen tilbake TÞff "brukis" dette her Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Fet denne ja, E38 er rÄ biler Spesielt felgvalg ogsÄ, ser bra ut. Invendige bilder? Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 se her ja, ikke dum den der. kjekt med enda en e38 i bergen Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Fet brukis! PÞs pÄ med bilder! Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 11 timer siden, StigJ skrev: Velkommen tilbake TĂžff "brukis" dette her Takk skal du ha;) 11 timer siden, Gabz skrev: Fet denne ja, E38 er rĂ„ biler Spesielt felgvalg ogsĂ„, ser bra ut. Invendige bilder? FĂ„r vel ta noen bilder invendig;) 9 timer siden, D.Toft skrev: se her ja, ikke dum den der. kjekt med enda en e38 i bergen Jađ 9 timer siden, fxslin skrev: Fet brukis! PĂžs pĂ„ med bilder! FĂ„r vel komme noen flere etter hvert Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 skafe deg vindavvisere, det er ett must pÄ e38 hvor kjÞpte du frontleppen da? var det mye tilpasning? sku egentlig hatt haman leppen pÄ min, men finner den kun hos en useriÞs forhandler i sverige eller skamdyrt i usa.. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet April 25, 2017 Share Skrevet April 25, 2017 Ble jo utrolig bra med veldig enkle tiltak  Skal se etter den. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 25, 2017 Forfatter Share Skrevet April 25, 2017 13 minutter siden, D.Toft skrev: skafe deg vindavvisere, det er ett must pĂ„ e38 hvor kjĂžpte du frontleppen da? var det mye tilpasning? sku egentlig hatt haman leppen pĂ„ min, men finner den kun hos en useriĂžs forhandler i sverige eller skamdyrt i usa.. vindavviser er det siste jeg skal ja. liker ikke den. alle har detđ Leppen kjĂžpte jeg pĂ„ ebay. 13 minutter siden, salnes34 skrev: Ble jo utrolig bra med veldig enkle tiltak  Skal se etter den. đ D.Toft og sAlnes reagerte pĂ„ dette 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ