Ingvaldsen Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 3 minutter siden, Clutch skrev: Veldig lyst på m parallel felger, for mer originalt utseende. Eller så lurer jeg litt på us modul på blinklysa 🙂 us blink på facelift kan enkelt kodest gjennom diagnosekontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 M-parallel høres ut som en veldig god plan, det var den beste oppgraderingen jeg gjorde på min E39 530i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 1 time siden, Ingvaldsen skrev: us blink på facelift kan enkelt kodest gjennom diagnosekontakt Ohh 😀 får høre med han godeste @Freakshow, bor jo bare et stein kast unna 🙂 55 minutter siden, Carlsius skrev: M-parallel høres ut som en veldig god plan, det var den beste oppgraderingen jeg gjorde på min E39 530i Tviler ikke 😀 hvordan er bredde og kant på de da? Originale er vel 9.5"' bak, redd for at det kanskje blir litt smalt 🤔 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 33 minutter siden, Clutch skrev: Tviler ikke 😀 hvordan er bredde og kant på de da? Originale er vel 9.5"' bak, redd for at det kanskje blir litt smalt 🤔 kom vell kunn i 8 og 9 til e39 med 74,1 nav, har selv fra 7 serie som er 9,5 bak som er dreiet opp navet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 (endret) 29 minutter siden, Ingvaldsen skrev: kom vell kunn i 8 og 9 til e39 med 74,1 nav, har selv fra 7 serie som er 9,5 bak som er dreiet opp navet på. Flott bil. Stemmer godt dette @Ingvaldsen, gjorde nøyaktig det samme på min tidligere 525d M-sport Touring. Dersom du er nyskjerrig på hvordan det ser ut på tilsvarende bil @Clutch så har jeg bilder liggende. Endret Mai 3, 2017 av Peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 farlig lik fargekonbinasjon på bilene våre, her den med felgene 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 9 timer siden, Peak skrev: Flott bil. Stemmer godt dette @Ingvaldsen, gjorde nøyaktig det samme på min tidligere 525d M-sport Touring. Dersom du er nyskjerrig på hvordan det ser ut på tilsvarende bil @Clutch så har jeg bilder liggende. Bare legge ut et par bilder det 😀 59 minutter siden, Ingvaldsen skrev: farlig lik fargekonbinasjon på bilene våre, her den med felgene 😆 Var veldig likt, ser veldig bra ut med de felgene 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Farlig å parkere ved siden av nesten lik bil... prøvde å låse opp noen andres bil 😅 litt flaut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 That interior!!!!!!! <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 35 minutter siden, matts93 skrev: That interior!!!!!!! <3 <3 liker interiøret veldig godt selv, eneste plan innvendig så langt er å fjerne folieringen på listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 Hente felger idag tro 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 Noen kvelds bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 On 4.5.2017 at 9.13, Clutch skrev: Bare legge ut et par bilder det 😀 Var veldig likt, ser veldig bra ut med de felgene 😀 Både din @Clutch og @Ingvaldsen sin er svært lik min tidligere ser jeg. Personlig elsker jeg denne fargekombinasjonen, selv med det mørke treverket. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2017 Veldig pent det ja jeg må få tatt av folieringa snart 😅 Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 Da var man på vei til bmw ccn på bjerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå