Clutch Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Klar for første lang tur med bilen spennende å se bensinforbruket oppover. 820 km til sollefteå og berget events, sommerens store happening for min del Marius2002, Ingvaldsen og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 (endret) Sikkert en herlighet å dra på langtur med den motoren. Sluker vel alt av forbikjøringer og oppoverbakker selv med fullstappa bil Endret Juni 25, 2017 av salnes34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Generellt en herlig bil å kjøre uansett men kommer nok til å merke litt forskjell med fullastet bil, fire personer I bilen og full tank Blir nok en grei tur. Kjører fra larvik og krysser svenske grensa I nærheten trysil, så nordover og samtidig litt skrått mot øst og sollefteå sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 god tur! og jeg vil gjerne se regninga på bensin kortet når du er hjemme xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2017 7 timer siden, Freakshow skrev: god tur! og jeg vil gjerne se regninga på bensin kortet når du er hjemme xD Takk kommer nok til å bli noen tusen kroner Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 hjemme igjen etter en flott tur ble mye kjøring på landeveier, så ble mye norsk og svensk skog. Generelt en fin kjøretur med flott natur til tider. Fikk dessuten oppleve elg på klosshold, noe som var litt mer skummelt gikk med nesten tre tusen i bensin tilsammen og ish 280l bensin på til sammen 1640 km. Det negative var at bilen punkterte to ganger. første gangen venstre bak, stoppa, la om til reservehjul og kjørte 200 meter. og gjett hva? det punkterte også... etter mye frem og tilbake, fikk vi tak i slitte dekk som holdt resten av turen. Så igår ble det kjøpt nye dekk da Werther, Freakshow og sAlnes reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 ser at jeg er dårlig med oppdateringer, men har ikke skjedd noe nytt heller runda 300.000km for en liten stund siden og bilen starter og går like fint ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 6 minutter siden, Clutch skrev: ser at jeg er dårlig med oppdateringer, men har ikke skjedd noe nytt heller runda 300.000km for en liten stund siden og bilen starter og går like fint ennå fått bytta dynamo enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 5 minutter siden, Freakshow skrev: fått bytta dynamo enda? nei...må kanskje gjøre det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 ser du har automatisk bakluke ! fungerer den bra ? bakluka mi går bare litt opp på vært trykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 Ser at jeg har vært fryktelig dårlig med å oppdatere her. Skjedd lite med bilen foruten å byttet flere slitedeler og fått den EU godkjent. Bilen ligger nå også til salgs på finn.no og her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 7 minutter siden, Clutch skrev: Ser at jeg har vært fryktelig dårlig med å oppdatere her. Skjedd lite med bilen foruten å byttet flere slitedeler og fått den EU godkjent. Bilen ligger nå også til salgs på finn.no og her på bimmers. va voldsomt med rust som plutselig har dukket opp :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 var ikke helt fin for rust når jeg kjøpte den, men blitt verre etter bruk på vinterstid selv om jeg prøvde å holde bilen ren. Rusta er også litt av grunnen til at jeg selger den, hadde jeg hatt råd til å fikse den, så hadde jeg gjort det. Men grunnet skolegang og planer om huskjøp etterhvert, så blir det nedprioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå