Frode D Skrevet Mars 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2019 2 timer siden, RF91 skrev: Syns leppen passa som Hans i Grete, eg. Likte den forrige, lika den nye 🙂 Ikkje mykje eg hadde forandra om det var min bil. Absolutt spot on 😁 Takk for det 1 time siden, Fahad skrev: Ser veldig bra ut, men likte den forrige leppa bedre 🙂 Ville heller gått for Remus enn dp, så slipper du å tenke på nybil garantien. Kult å se bilen din på bimmerpost, full fjortent 🙂 Den forrige var fin når den var ny, men den var rimelig dårlig passform på etterhvert. Sikkert pga høye hastigheter på autobahn. Enig der, og mye enklere på EU-kontroll også. Remus er jo godkjent. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Desember 14, 2019 Share Skrevet Desember 14, 2019 Hei. har hengt her inne noen år nå! Men jeg må si at dette er min soleklare favoritt, mhht farger på bil og interiør. (kunne likt å hatt en sånn selv) Luft er ikke viktig, men det setter prikken over Q en... Takk for flott bidrag Frode si fra når du selger. hehe God jul. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå