opeth84 Skrevet Februar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2020 Var heldig til tross. Kunne jo skjedd i en sving og endt opp med vraka bil 😥 Må prøve og se om jeg får fikset festet som er noe bøyd, om det da ikke går an og få kjøpt dette nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Uff, ja du er virkelig en uheldig kar Tor Magne 😢 Det er liksom noe rett som det er. Men bra det ikke gikk skikkelig gæli da 🙏 Men nå satser vi på suksess herfra og videre inn i fremtiden 🥳🎼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2020 (endret) 13 timer siden, Bimmerlorris skrev: Uff, ja du er virkelig en uheldig kar Tor Magne 😢 Det er liksom noe rett som det er. Men bra det ikke gikk skikkelig gæli da 🙏 Men nå satser vi på suksess herfra og videre inn i fremtiden 🥳🎼 Ja, føler jeg virkelig har fått fylt opp kvote med dette her😨 Nei, jeg var heldig til tross! Takk-får satse på det går bare fremover fra nå. Har heldigvis flere fangere, så det ordner seg. Mulig det blir at jeg setter på M5 fangeren, da det ser ut til og være lik farge. Skulle opprinnelig på touringen men men :p Endret Februar 27, 2020 av opeth84 . Bimmerlorris og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 Da har bilen vært på eu kontroll og fikk noen mangler. Ene lurer jeg litt på. Fikk feil på abs som ikke lyser opp (dette skal vel komme frem ikon på ved oppstart av bil?). Det er ikke blitt feilsøkt noe, men vedkommende på verksted sa det er vanskelig og få tak i del til ABS for E34 og kan koste opp mot 30 000 nytt???! Må vel være noen som har dette brukt da det virker som det er blitt skrota endel E34 de siste årene😓 Noen som vet noe om dette med Abs? Verksted har ikke tatt noe feilsøking,bare eu kontroll foreløbig. Ellers var det småfeil som rust på bremserør, bremselys fungerer ikke, gåen pære,hovedlykt, bakfanger (naturligvis da denne ble ødelagt).airbag,fløyte og uoriginalt ratt. Senkesett som må godkjennes av biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 så abs lampe lyser ikke i det heletatt? fungerer abs? ville starta med det enkleste og billigste førdt, ta ut instrumentpanelet å sjekk pæra. hadde vært kjedlig å svidd av 30k istedet for å bytte pære dersom det skulle vise seg og være den. regner med dem anntar det og være abs styreenhet mtp den prisen, ser forresten at den har gs til 2-3k brukt. men start med di enkle å billige tingene først, sjekk pære, evt relle. ellers er jo dette bare småplukk☺️ eneste som er drit er jo at man må inn på biltillsynet å godkjenne senkesettet, kan risikere litt ventetid hos dem har jeg erfart🙈 men har du tuv papirer trenger du vel bare dokumentasjon på firehjulskontroll og kvittering på den. dette blir bra det Tor Magne☺️ opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 8 minutter siden, viggo E34 skrev: så abs lampe lyser ikke i det heletatt? fungerer abs? ville starta med det enkleste og billigste førdt, ta ut instrumentpanelet å sjekk pæra. hadde vært kjedlig å svidd av 30k istedet for å bytte pære dersom det skulle vise seg og være den. regner med dem anntar det og være abs styreenhet mtp den prisen, ser forresten at den har gs til 2-3k brukt. men start med di enkle å billige tingene først, sjekk pære, evt relle. ellers er jo dette bare småplukk☺️ eneste som er drit er jo at man må inn på biltillsynet å godkjenne senkesettet, kan risikere litt ventetid hos dem har jeg erfart🙈 men har du tuv papirer trenger du vel bare dokumentasjon på firehjulskontroll og kvittering på den. dette blir bra det Tor Magne☺️ Ok! Takk for tips, Viggo. Kunne du gjort meg en stor tjeneste og sende meg link til enheten som er til salgs hos gs? Så jeg har sjans og kjøpe i tilfelle det faktisk er gåen enhet Ellers bare småtteri ja! Veldig kjekt! De sa heller ingenting på avgassmåling da jeg har demontert kat. på denne. viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 22 minutter siden, viggo E34 skrev: så abs lampe lyser ikke i det heletatt? fungerer abs? regner med dem anntar det og være abs styreenhet mtp den prisen, ser forresten at den har gs til 2-3k brukt. men start med di enkle å billige tingene først, sjekk pære, evt relle. Verksted snakket om "worst case" at det kan være aggregat/pumpa tilknytta abs'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 30 minutter siden, opeth84 skrev: Ok! Takk for tips, Viggo. Kunne du gjort meg en stor tjeneste og sende meg link til enheten som er til salgs hos gs? Så jeg har sjans og kjøpe i tilfelle det faktisk er gåen enhet Ellers bare småtteri ja! Veldig kjekt! De sa heller ingenting på avgassmåling da jeg har demontert kat. på denne. her til gs https://www.gsbildeler.no/etk_delekatalog-bremser-34_0510 ser her at koed har både aggregat å styreenhet https://www.koed.no/no-no/catalog/diagram/34_0510/1/47379?vin=WBAHA01050BK54495 men sjekk det enkleste som pære først, du skal jo uansett av med ratt å bytte ratt så da har du god plass til å få ut innstrumentet😉 regner med horn også ordner seg med org rattet😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 men virker abs i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 1 minutt siden, viggo E34 skrev: her til gs https://www.gsbildeler.no/etk_delekatalog-bremser-34_0510 ser her at koed har både aggregat å styreenhet https://www.koed.no/no-no/catalog/diagram/34_0510/1/47379?vin=WBAHA01050BK54495 men sjekk det enkleste som pære først, du skal jo uansett av med ratt å bytte ratt så da har du god plass til å få ut innstrumentet😉 regner med horn også ordner seg med org rattet😉 Takker! Ja,har snakket med verkstedet og bad de sjekke opp rellé,pære og de skal samtidig bytte ratt og ordne nytt bremserør. Resten ordner jeg selv. Er jo bare småtteri de andre tingene 😃 viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 12 minutter siden, viggo E34 skrev: men virker abs i det heletatt? Har ikke fått sjekket opp da den er på verksted. Men jeg kan jo også høre om verksted kan ta bilen og teste, dersom de er så greie. Får iallefall vite mer over helgen-de har endel og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 håper det blir bra nå👌🏼☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 36 minutter siden, viggo E34 skrev: håper det blir bra nå👌🏼☺️ Takk, det håper jeg også! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 39 minutter siden, opeth84 skrev: Har ikke fått sjekket opp da den er på verksted. Men jeg kan jo også høre om verksted kan ta bilen og teste, dersom de er så greie. Får iallefall vite mer over helgen-de har endel og gjøre. det ville di vel oppdaget under bremsetest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 3 minutter siden, viggo E34 skrev: det ville di vel oppdaget under bremsetest? Ja, det jeg tenkte også, men som sagt har de kun tatt eu kontroll. Jeg kom jo hovedsakelig innom de for og fikse skade på bilen, men de prioriterte visst eu kontroll først 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå