Gorg Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Som overskrifta viser. Har fjernet folien som var på nyrene, og det er en del limrester igjen... hva funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 For min del så fungerte citrus spray/rens for å fjerne limrester etter fjerning av dekaler på en bil Gorg og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 silikon fjerner/ spirit wipe som det også heter Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 Prøvde med clay, no go. Prøvde med wd40, no go. Ajax Citrus har jeg prøvd, og noe gikk bort, men ikke alt. Har gnikket veldig mye til nå, men må vel bare prøve mer.. Noen som har prøvd surfex på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Citrus Spray og varmepistol har fungert for meg. Gorg og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Sitrus Spray eller Relekta 101 wipes er bra stoff, tar det meste inkl. limrester. Sistnevnte finner du i Tec7-hyllen. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Kanskje denne kan brukes? Jeg har ikke prøvd på limrester men den funker perfekt for å fjerne asfaltrester på på innsiden av alufelgene etter en vinter. http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Kontorutstyr/Teip-og-Lim/Label-Off-2000029987/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 Sitrusrens er eneste som tar det. Du må gå over flere ganger og gnikke mye, men er det som må til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 Plasterfjerner funket som gull! 😃 Takk for hjelpa, fant ikke sitrusrens, men det skal handles inn. Alt var jo stengt når jeg skulle gjøre dette.. og tok myye lengre tid enn jeg hadde tenkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 (endret) Plasterfjerner skal du være litt forsiktig med, da det ofte er sterke kjemikalier i det. Aceton om jeg ikke tar feil. Det er fort gjort å ødelegge lakk eller andre ting med for sterke løsemidler. Jeg har god erfaring med forsiktig varme, citrus og microfiberklut. Alternativt litt grove wipes med citrus dersom ikke det er så nøye med riper. Tørrisblåsing kan og gjøres, men det er ikke akkurat dagligdags.. Endret Mai 20, 2017 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 6 timer siden, Hawkon88 skrev: Plasterfjerner skal du være litt forsiktig med, da det ofte er sterke kjemikalier i det. Aceton om jeg ikke tar feil. Det er fort gjort å ødelegge lakk eller andre ting med for sterke løsemidler. Jeg har god erfaring med forsiktig varme, citrus og microfiberklut. Alternativt litt grove wipes med citrus dersom ikke det er så nøye med riper. Tørrisblåsing kan og gjøres, men det er ikke akkurat dagligdags.. Tørket fort over med fuktig klut, for å være sikker, gikk iallefall fint på den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå