Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, E30_Cato skrev:

Kjipt med 318tdsn, men gratulerer med flott ny bil da 😃 følger med her :D

Jo takk 😄 Ja er litt kjipt men samtidig ganske digg å få fatt i en som var identisk og hadde litt mer krefter og gått mye mindre 😄

Skrevet (endret)

Fått gjort litt dill dall med interiøret idag 😄 Koblet opp multiratt og satt inn midtkonsoll i treverk. Ble litt overkill nå med treverk, så skal prøve å få fatt i svart deksel rundt girspaken der 😄 

Venter litt med å bytte setene enda da airbag matten på en av de er gåen så må bestille meg en bypass før jeg gidd å montere de 👍

Fikk også tatt service på den, byttet olje og filter. Pluggene blir tatt om ikke så alt for lenge til 😄

IMG_2220.JPG

Endret av kjelljakob97
Skrevet
20 minutter siden, BjornarHS skrev:

Flott med treverk! Tror det blir perfekt med sort deksel akkurat rundt spaken der ja :)

Ja tror det blir en bedre helhet i det da :D 

Skrevet

Bilen gikk jo ganske dårlig, også når jeg kjørte over fjellet ned på hytten nå, så gikk den varm og gikk 15km/t i oppoverbakker😂 Tenkte meg der kunne være tett katt, så vi fant oss et verksted her på Sørlandet og fikk ordnet det og nå gikk den meget bra 😄😎

IMG_2266.JPG

IMG_2267.JPG

IMG_2268.JPG

IMG_2271.JPG

• 2 weeks later...
Skrevet

Fått demontert alt til motor og driverk nå så venter bare på elefant så er motor ute fra TDSen 😄 Gikk fortere enn forventet så fikk tid til en liten vask av 320en 👍

IMG_2337.JPG

IMG_2338.JPG

IMG_2339.JPG

IMG_2340.JPG

IMG_2342.JPG

Skrevet

Har fått gjort litt med bilen idag. Montert sportstolene, ble meget fornøyd med det 😄 Også har jeg faktisk montert en rieger lippe (dont juge 😛 ) 😂 Synes faktisk det ble litt fett 😆 Men fort gjort å hive av og på heldigvis 😄

IMG_2360.JPG

IMG_2367.JPG

IMG_2369.JPG

IMG_2371.JPG

IMG_2372.JPG

IMG_2373.JPG

Skrevet

Gøy å se det skjer ting, ang leppe er jo det smak og behag. jeg syns man skal ha M front for å bruke den :D

men er jo bilens eier som til syvende og sist skal være fornøyd, og da betyr jo ikke andre sin mening noe :D

fortsatt fin bil!

Skrevet
44 minutter siden, E30_Cato skrev:

Gøy å se det skjer ting, ang leppe er jo det smak og behag. jeg syns man skal ha M front for å bruke den :D

men er jo bilens eier som til syvende og sist skal være fornøyd, og da betyr jo ikke andre sin mening noe :D

fortsatt fin bil!

Jo mange takk :D ja helt enig, hører hjemme på en M front :-) men synes det også kler litt orgnial fanger, men samtidig ser den ikke like "clean" ut

Skrevet

Fikk prøvd noen style 32 felger idag, er 5 serie dekk på så alt for mye profil😂 Har en annen kompis som selger style 32 felger, de er nylakkert i mørke grå og ser veldig pene ut. Så mulig jeg kjøper de, så tror jeg det blir bra med style 32 og senk😎

IMG_2430.JPG

IMG_2432.JPG

IMG_2433.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...