E39_Cato Skrevet Mai 13, 2018 Share Skrevet Mai 13, 2018 Kjipt med 318tdsn, men gratulerer med flott ny bil da 😃 følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 1 time siden, E30_Cato skrev: Kjipt med 318tdsn, men gratulerer med flott ny bil da 😃 følger med her Jo takk 😄 Ja er litt kjipt men samtidig ganske digg å få fatt i en som var identisk og hadde litt mer krefter og gått mye mindre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2018 (endret) Fått gjort litt dill dall med interiøret idag 😄 Koblet opp multiratt og satt inn midtkonsoll i treverk. Ble litt overkill nå med treverk, så skal prøve å få fatt i svart deksel rundt girspaken der 😄 Venter litt med å bytte setene enda da airbag matten på en av de er gåen så må bestille meg en bypass før jeg gidd å montere de 👍 Fikk også tatt service på den, byttet olje og filter. Pluggene blir tatt om ikke så alt for lenge til 😄 Endret Mai 14, 2018 av kjelljakob97 BjornarHS, sAlnes og bimmerfun reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 14, 2018 Share Skrevet Mai 14, 2018 Flott med treverk! Tror det blir perfekt med sort deksel akkurat rundt spaken der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2018 20 minutter siden, BjornarHS skrev: Flott med treverk! Tror det blir perfekt med sort deksel akkurat rundt spaken der ja Ja tror det blir en bedre helhet i det da BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 Bilen gikk jo ganske dårlig, også når jeg kjørte over fjellet ned på hytten nå, så gikk den varm og gikk 15km/t i oppoverbakker😂 Tenkte meg der kunne være tett katt, så vi fant oss et verksted her på Sørlandet og fikk ordnet det og nå gikk den meget bra 😄😎 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2018 Fått demontert alt til motor og driverk nå så venter bare på elefant så er motor ute fra TDSen 😄 Gikk fortere enn forventet så fikk tid til en liten vask av 320en 👍 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2018 Da var den gamle sliteren ute 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2018 Har fått gjort litt med bilen idag. Montert sportstolene, ble meget fornøyd med det 😄 Også har jeg faktisk montert en rieger lippe (dont juge 😛 ) 😂 Synes faktisk det ble litt fett 😆 Men fort gjort å hive av og på heldigvis 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 Gøy å se det skjer ting, ang leppe er jo det smak og behag. jeg syns man skal ha M front for å bruke den men er jo bilens eier som til syvende og sist skal være fornøyd, og da betyr jo ikke andre sin mening noe fortsatt fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2018 44 minutter siden, E30_Cato skrev: Gøy å se det skjer ting, ang leppe er jo det smak og behag. jeg syns man skal ha M front for å bruke den men er jo bilens eier som til syvende og sist skal være fornøyd, og da betyr jo ikke andre sin mening noe fortsatt fin bil! Jo mange takk ja helt enig, hører hjemme på en M front men synes det også kler litt orgnial fanger, men samtidig ser den ikke like "clean" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Mai 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2018 (endret) Fikk også lakkert over den ekkle grå fargen midt på fangeren Endret Mai 31, 2018 av kjelljakob97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2018 Fikk prøvd noen style 32 felger idag, er 5 serie dekk på så alt for mye profil😂 Har en annen kompis som selger style 32 felger, de er nylakkert i mørke grå og ser veldig pene ut. Så mulig jeg kjøper de, så tror jeg det blir bra med style 32 og senk😎 BjornarHS, danskiii og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 5, 2018 Share Skrevet Juni 5, 2018 Kjør på med style 32, desse passer perfekt på e36 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Juni 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2018 1 time siden, BjornarHS skrev: Kjør på med style 32, desse passer perfekt på e36 😎 Enig der 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå