Gå til innhold

min e36 320i touring


Anbefalte innlegg

2 timer siden, BjornarHS skrev:

Min subbet såvidt med rs2 felgene (et15 8" og 205/45/17 (enten 45 eller 40 profil). Min har fjernet falsen bak, men jeg ser ikke vekk ifra at coilover settet ditt er hakket stivere enn de org. demperene og senkefjærene som jeg hadde :)

Kom faktisk over annonsen på felgene nå i senere tid. Ser at eier nå har byttet dekkdim :)

https://www.finn.no/139889147

Uansett ikke vits å ta sorgene på forskudd med falsing, mulig det akkurat går klar med den profilen du har, om ikke så er det mulig en skulle gå klar med å ta vekk deler av den falsen 🤔

Tøft ble det vertfall 😁

Mange takk😄 men fikk noen bumpstoppere av en kompis igår og klinte de på med engang og vipps, der var det slutt på subbingen bak 😄 justerte bilen litt lengre ned forran og nå går alt klart i både svinger og humper uten at hjulene tar borti noe som helst 😄

C868A1E2-4E7D-4C71-A267-6103C1C66ECD.jpeg

176AE5BF-23F6-49B6-9CD8-1685C65594BA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, danskiii skrev:

nei men de tar nå av et hjul for å lese av nummer på fjøra, da ser de ;)

Åja, 2 av mine kompiser som har vært inne sa de ikke tok av hjulene, de bare løfter den opp på bukk og da ser de nummer derfra 🤔 men med så mye profil som jeg har nå så er det godt mulig ja at de må av med hjulene 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På F31 så tok di av hos meg, mens på E21 tok de ikke av så er vel litt hipps om happs :)

Men ja prøv heller å låne noen hjul som passer, dumt å kjøre inn med noe du vet kan vippe alt av pinnen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, danskiii skrev:

På F31 så tok di av hos meg, mens på E21 tok de ikke av så er vel litt hipps om happs :)

Men ja prøv heller å låne noen hjul som passer, dumt å kjøre inn med noe du vet kan vippe alt av pinnen 😊

Jepp helt sant, heldigvis hadde jeg et sett med 1 serie hjul liggende som passet perfekt på uten noe spacere 😍 så nå skal alt være klart 😎

A8BC38EA-9338-4B36-B720-C1F3B96289F7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...