Robin L Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Hei. Jeg har en 2002 modell E39 525d. i går begynte bilen og tulle under kjøring. Stereoen slo seg av, airbaglampen kom på, knappene på rattet kuttet ut,. Kjørecomputeren sto og skiftet hele tiden. Startet så bilen på nytt. Likens. Kjørte noen mil og startet på nytt igjen, da fungerte airbagen igjen, men lampen tente igken etter kort tid. noen som kan ha en formening om hva dette kan være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkon88 Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Høres ut som om batteriet ikke har strøm. Jeg ville ladet opp batteriet og målt at dynamoen lader som den skal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gullsakar Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Er ikke dette typisk sluttstykke på tenning problem? Hvertfall lest om dette før og kan skape mye rare feil. Prøvd diag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Fl har i utgangspunktet ikke problemer med sluttstykke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gullsakar Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 FI..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 8 minutter siden, gullsakar skrev: FI..? Facelift. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gullsakar Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 3 minutter siden, DanielStance skrev: Facelift. Aha. den forkortelsen var ny for meg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin L Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 jeg plukket ut sluttkontakten på tenningslåsen i dag, og pusset kontaktene inni med flatfil. nå ser det ut til å fungere igjen. kommer det tilbake nå, så bestiller jeg bare en ny tenningskontakt bilen har rullet 250.000 nå, så da er det vell typisk at slike rare ting ryker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts