Binkajones Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 Hei jeg lurer på hvordan det er å øke effekten på bil nå som hk avgiften er fjernet. Kjører en F10 163 hk i dag. Ønsker litt mer futt. Noen som har noen forslag på hvor jeg burde gjøre dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Kravet er vell at utslippet ikke endres. Så hvis det kan dokumenters tilstrekkelig så burde det gå igjennom hos svv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 (endret) Skal du ha det godkjent, så må du ha TÜV-papirer. Dersom utslippet ikke endres, betaler du ingen avgift. Øker utslippet, må du betale avgift. Tuning uten TÜV-papirer får du ikke godkjent, men er heller (meget) sjeldent at dette oppdages. Sistnevnte er som regel også den billigste løsningen Selv har jeg erfaring med chiptuning fra Hartge. Funker meget bra, men koster deretter (dette får du godkjent i vognkortet uten å betale avgift). Andre aktører som AC Schnitzer tilbyr vel det samme. BMW har et Performance Power Kit hvor du får vel 200 hestekrefter, men lurer på om prisen her er rundt 15.000 kroner (da med rabatter). Endret Juni 9, 2017 av Walkabout Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå