Bmwray Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 (endret) Hei. Fikk mangel på EU kontrollen så lurer på og kjøpe disse https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/sok/RnJvbnRseWt0ZXIgRS0zOSBMRUQgcmluZ2VyICwgU29ydCBtZWQgaGV0dGUgb3ZlciBibGluayAoeGVub24gdXRlbiB0ZW5uZXIpKQ==/frontlykter_e_39_led_ringer_sort_med_hette_over_blink_xenon_uten_tenner__ane39_351__3442119 Har xenon kun på nærlysene. Passer dette settet uten at jeg må kjøpe noe mere? Står uten tenner? Passer xenon fra original lykt over på denne? Ser noen på YouTube må koble en og en ledning selv. Passer ikke disse rett på kontaktene som sitter på bilen? Hvordan er kvaliteten på disse lyktene? Nå tenkte jeg mest på om dem har lett for å dugge. Har byttet en del frontlykter på e36 uten xenon for mange år siden men har aldri gjort dette på bil med xenon. Er det like enkelt når bilen har xenon? Takker for svar. Endret Juni 23, 2017 av Bmwray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Noen som vet? Tenkte å bestille det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Hadde kjøpt originale hella brukt istedenfor de lyktene der, ringen består av flere mindre pærer istedenfor lysrør som er på de originale. I mine øyne burde alle slike lykter blitt destruert på lik linje med angeleyes til e30/34 Shattered, Hawkon88 og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 ...itillegg så har jeg sett flere biler med disse lyktene og de dugger felt. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 Ok, det er min erfaring med uorginale angeleyes også men tenkte kanskje det fantes noe bedre. Gs selger nye fronter med ny pakning til dem gamle, men på EU står det også at innmaten er løs på den ene lykta, så dem fikk ikke stilt på lyset. Noen andre uorginale lykter å anbefale da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 nei, kjøp heller nye justeringsstag til de originale evt kjøp brukte som er iorden Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 Jeg har hatt slike depolykter, og det er bare noe drit. Kjøp heller orginale Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juni 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2017 Da får jeg satse på depo frontglass til original lykten og er nytt pakningsett. Vet dere hva delenr til det staget i frontlykten som er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2017 On 26.6.2017 at 23.24, Bmwray skrev: Da får jeg satse på depo frontglass til original lykten og er nytt pakningsett. Vet dere hva delenr til det staget i frontlykten som er ødelagt? Fint hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt det staget eller som har kjøpt det før og har delenr til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Du får kjøpt nye glass og justeringsstag til hellalyktene på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2017 (endret) Er det disse som er justering stag? https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-e39-sedan-520im52/lykter-lykter-etk_lykter/reflektorholder_e39_original__63120027924__7455 eller rep set styresnekke? https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/sok?q=63128362435 Endret Juli 5, 2017 av Bmwray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Første linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå