Gå til innhold

Depo frontlykter erfaringer til E39? Xenon uten tenner?


Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk mangel på EU kontrollen så lurer på og kjøpe disse https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/sok/RnJvbnRseWt0ZXIgRS0zOSBMRUQgcmluZ2VyICwgU29ydCBtZWQgaGV0dGUgb3ZlciBibGluayAoeGVub24gdXRlbiB0ZW5uZXIpKQ==/frontlykter_e_39_led_ringer_sort_med_hette_over_blink_xenon_uten_tenner__ane39_351__3442119

 

Har xenon kun på nærlysene. 

Passer dette settet uten at jeg må kjøpe noe mere? Står uten tenner? Passer xenon fra original lykt over på denne?

Ser noen på YouTube må koble en og en ledning selv. Passer ikke disse rett på kontaktene som sitter på bilen?

Hvordan er kvaliteten på disse lyktene? Nå tenkte jeg mest på om dem har lett for å dugge.

 

Har byttet en del frontlykter på e36 uten xenon for mange år siden men har aldri gjort dette på bil med xenon. Er det like enkelt når bilen har xenon?

 

Takker for svar.

 

Endret av Bmwray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er min erfaring med uorginale angeleyes også men tenkte kanskje det fantes noe bedre.

Gs selger nye fronter med ny pakning til dem gamle, men på EU står det også at innmaten er løs på den ene lykta, så dem fikk ikke stilt på lyset.

 

Noen andre uorginale lykter å anbefale da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.6.2017 at 23.24, Bmwray skrev:

Da får jeg satse på depo frontglass til original lykten og er nytt pakningsett.

Vet dere hva delenr til det staget i frontlykten som er ødelagt?

Fint hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt det staget eller som har kjøpt det før og har delenr til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...