Gå til innhold

Airbag Lys


Haukjem
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en e46 som jeg akuratt har byttet ratt på til et m sport ratt. Først kobla jeg alt til av airbag og ratt og satte alt sammen. hadde av minuspolen pga airbagen. Innså at jeg hadde satt rattet skjevt så jeg skrudde det opp igjen med forsatt minuspolen av (hadde ikke noe airbaglys da) Så sattet jeg rattet rett men glemte den ene koblingen til airbagen. kobla minuspolen på igjen og skrudde på tenninga. airbaglyset kom på og jeg visste at jeg hadde glemt en plugg. tok av minuspolen og sjekka alle koblingen og plugga i den jeg hadde glemt. tok på minuspolen å skrudde på tenninga. hadde forsatt et airbaglys. sjekka alt igjen men forsatt airbaglys. hvordan blir jeg kvitt dette? jeg vet at det ikke er noe annet og feilen er rettet opp i men regner med at man må slette den manuelt. er det noe triks på det eller må jeg inn på verksted? evt hvor mye tar de for å bare slette et lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nesten samme greia som jeg opplevde, bare legg på at ledningsnettet til diagnose hadde tryna og man ikke fikk kontakt med airbagmodulen. Ble plutselig mye mer jobb.

Kan slette for deg om du bor på Østlandet og kommer innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...