E39_Cato Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 (endret) Hallois! Jeg handlet meg nytt bruksprosjekt - frem til den blir solgt. Da jeg fikk ett innfall at en slik en, det har jeg ikke hatt før! Bilen er en 99 Bmw 316i Compact. En utrolig spesiell bil, karosserimessig. Har tidligere syns de har sett ut som brekkmiddel blandet med uglespy, men nå er jeg altså en stolt eier Det er 2 grunner til at jeg kjøpte denne. For det første var den billig, og for det andre så het selgern "Moradi". og da var det gjort Utstyr : Vehicle options S240 Leather steering wheel S243 Airbag for front passenger S285 BMW LA wheel BMW Styling S315 Rear window wiper S320 Deleted, model lettering S410 Window lifts, electric, front S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S494 Seat heating driver/passenger S498 Headrests, rear, mechanically adjustable P505 Headl. wipe/wash, fr.fog lamp, rear wipe S510 Headlight aim control S520 Fog lights S530 Air conditioning S550 On-board computer Vehicle options S658 Radio BMW Business CD RDS S842 Cold-climate version S863 Retailer Directory Europe S888 On-board vehicle literature Danish S896 Daytime driving light switch S925 Dummy-SALAPA Følgende planer har jeg foreløpig: * M3 front - Check! * Kanthjul - Check! * Senk - * Ny cd spiller - Check! * 318IS motor/gir - * Bytte fremstoler - * Øyelokk - * Ny h.forskjerm - * Eu ok - Utover dette blir det pusling med bilen frem til den evt blir solgt, som vanlig. Har ønske om litt gøyere Bmw, men da må Mustangen bli solgt først ^^ Så litt bilder : Endret Juni 30, 2017 av Cato525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 Girkule skiftet til M og påbegynt Cdspiller bytte. Ikke bry dere om hvordan det er gjort, det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 Innstallering av M3 frontfanger, og montering av nye felger. Begynner å hjelpe på den syns jeg. Bare resten igjen! Peak og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 Kan blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 2 timer siden, andreaskarm skrev: Kan blir bra dette Er ett hurtig prosjekt, så vi får se. men har veldig lyst til å kjøre på bane, og compact er jo fantastisk mtp vekt! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 En liten update til idag. fikset førerstol da det ikke gikk an å senke den og støvsugd og vasket fort over invendig Fikk en liten vask før den ble parkert for kvelden også ^^ syns den faktisk er ganske morsom sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 Få på noen hvite blinklys foran og bak, så den ser sint ut, så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå