Trymern Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 Hei er det noen her som har vært borti samme problem som meg? problem: bilen stoppet plutselig, så gikk girkassen i nøytral, så i park, den døde. Måtte ta nøkkelen ut for å få start igjen, den virker bare i noen sekunder før den stopper igjen. har tatt diagnose på bilen, da fikk jeg opp at det var noe luftrelatert, men ikke noe spesifikt. Har skiftet dørlåser, dieselfilteret og luftmassemåler, men bilen er likens, starter noen sekunder før den stopper, å dette skjer hver gang, hvis jeg holder på en stund kan den plutselig bakke i flere minutter, men stopper til slutt. har tenkt på injector, men disse burde jo komme opp på en diagnose.. takk for alle svar! mvh Trym Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 Var borti det på en x5 med samme symptomer, da var det injektoren, m det kom opp på diagnosen. Du kan jo måle den enkelte injektor og sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trymern Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 Fikk beskjed om å sjekke alle jordinger, å da fant jeg denne, å her har det vært vannlekkasje....... men det trenger ikke å være den... takk for svar tthuns! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greiner Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 On 6/30/2017 at 3:51 PM, Trymern said: Fikk beskjed om å sjekke alle jordinger, å da fant jeg denne, å her har det vært vannlekkasje....... men det trenger ikke å være den... takk for svar tthuns! Hvor var denne boksen plassert og hva går den til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 50 minutter siden, Greiner skrev: Hvor var denne boksen plassert og hva går den til? Nå er dette en gammel tråd, men dette er vel styreenheten til fuel pump. usikker hvor den ligger på e70, men siden det er fukt på den vil jeg kanskje tenke bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greiner Skrevet September 17, 2018 Share Skrevet September 17, 2018 (endret) ja, fant det i bagasjerommet. var ok. tørt og fint Endret September 17, 2018 av Greiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå