///M-ini95 Skrevet Juli 24, 2023 Skrevet Juli 24, 2023 @papertiger Hvis det tar for lang tid, vil jeg eventuelt anbefale å koble ut dørhåndtaket som er defekt. Så slipper du at sikringer ryker eller i verstefall, dørhåndtak som går såpass varm at det ryker av den. Otis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Juli 24, 2023 Skrevet Juli 24, 2023 5 hours ago, ///M-ini95 said: @papertiger Hvis det tar for lang tid, vil jeg eventuelt anbefale å koble ut dørhåndtaket som er defekt. Så slipper du at sikringer ryker eller i verstefall, dørhåndtak som går såpass varm at det ryker av den. Godt poeng, har tenkt tanken. Hvor lang tid er for lang tid? 😛 Nå fant jeg akkurat 1 (!) korrekt dørhåndtak på Kleinanzeigen i ettermiddag, korrekt p/n og alt. P/N 51217249979, som erstatter de gamle. Med god hjelp fra @Ida Pedersen hos KOED fant jeg ut at dette var det nye p/n for grunnet utgave av håndtaket for førerdør, med CA og ambient lys. Ikke alle ETC’ene er oppdaterte med dette. Fikk tilslaget på 70 EUR + frakt, det er betalt og sendes forhåpentligvis i morgen . Med mindre det er svindel da 😬. idapederse reagerte på dette 1
idapederse Skrevet Juli 24, 2023 Skrevet Juli 24, 2023 16 minutter siden, papertiger skrev: Godt poeng, har tenkt tanken. Hvor lang tid er for lang tid? 😛 Nå fant jeg akkurat 1 (!) korrekt dørhåndtak på Kleinanzeigen i ettermiddag, korrekt p/n og alt. P/N 51217249979, som erstatter de gamle. Med god hjelp fra @Ida Pedersen hos KOED fant jeg ut at dette var det nye p/n for grunnet utgave av håndtaket for førerdør, med CA og ambient lys. Ikke alle ETC’ene er oppdaterte med dette. Fikk tilslaget på 70 EUR + frakt, det er betalt og sendes forhåpentligvis i morgen . Med mindre det er svindel da 😬. Haha oi, har en konto til faktisk! Var det jeg aldri helt skjønte når jeg laget ny bruker, var jo sikker på at jeg hadde en fra før av. 😂 Men selvfølgelig bare hyggelig å kunne hjelpe, ekstra moro blir det jo når det viser seg å være en kjenning fra Bimmers. 😄 Så digg at det ordner seg med håndtak, og det til en riktig så hyggelig penge da! 🤩
papertiger Skrevet Juli 24, 2023 Skrevet Juli 24, 2023 (endret) 11 hours ago, idapederse said: Haha oi, har en konto til faktisk! Var det jeg aldri helt skjønte når jeg laget ny bruker, var jo sikker på at jeg hadde en fra før av. 😂 Men selvfølgelig bare hyggelig å kunne hjelpe, ekstra moro blir det jo når det viser seg å være en kjenning fra Bimmers. 😄 Så digg at det ordner seg med håndtak, og det til en riktig så hyggelig penge da! 🤩 Se der ja, feil og rett på samme tid. Ja krysser fingrene for at det kommer hjem i postkassen Edit: noen som vet om et grunnet dørhåndtak skal demonteres og lakkeres i flere deler, eller lakkeres det som én del? På Hubauer Shop står det følgende på P/N 51217249979 som får meg til å lure på om det skal deles opp til 3 deler før lakkering: Highly recommended by BMW Part painting (3 x 13,92 €) Endret Juli 25, 2023 av papertiger idapederse reagerte på dette 1
papertiger Skrevet August 2, 2023 Skrevet August 2, 2023 On 7/24/2023 at 11:11 PM, papertiger said: Se der ja, feil og rett på samme tid. Ja krysser fingrene for at det kommer hjem i postkassen Edit: noen som vet om et grunnet dørhåndtak skal demonteres og lakkeres i flere deler, eller lakkeres det som én del? På Hubauer Shop står det følgende på P/N 51217249979 som får meg til å lure på om det skal deles opp til 3 deler før lakkering: Highly recommended by BMW Part painting (3 x 13,92 €) Quoter meg selv; Hubauer kunne informere om at det lakkeres som én del. Når det er sagt: nå, selvsagt, når jeg har kjøpt et håndtak som er på vei i posten, så finner håndtaket ut at det skal fungere prikkfritt, hele tiden. Uten noe krøll. Jeg får ha det håndtaket liggende, og se hvordan det utvikler seg.
///M-ini95 Skrevet August 2, 2023 Skrevet August 2, 2023 @papertiger Skader nok ikke å ha et håndtak leveringsklart på 2 min papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå