///M-ini95 Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 @papertiger Hvis det tar for lang tid, vil jeg eventuelt anbefale å koble ut dørhåndtaket som er defekt. Så slipper du at sikringer ryker eller i verstefall, dørhåndtak som går såpass varm at det ryker av den. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 5 hours ago, ///M-ini95 said: @papertiger Hvis det tar for lang tid, vil jeg eventuelt anbefale å koble ut dørhåndtaket som er defekt. Så slipper du at sikringer ryker eller i verstefall, dørhåndtak som går såpass varm at det ryker av den. Godt poeng, har tenkt tanken. Hvor lang tid er for lang tid? 😛 Nå fant jeg akkurat 1 (!) korrekt dørhåndtak på Kleinanzeigen i ettermiddag, korrekt p/n og alt. P/N 51217249979, som erstatter de gamle. Med god hjelp fra @Ida Pedersen hos KOED fant jeg ut at dette var det nye p/n for grunnet utgave av håndtaket for førerdør, med CA og ambient lys. Ikke alle ETC’ene er oppdaterte med dette. Fikk tilslaget på 70 EUR + frakt, det er betalt og sendes forhåpentligvis i morgen . Med mindre det er svindel da 😬. idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 16 minutter siden, papertiger skrev: Godt poeng, har tenkt tanken. Hvor lang tid er for lang tid? 😛 Nå fant jeg akkurat 1 (!) korrekt dørhåndtak på Kleinanzeigen i ettermiddag, korrekt p/n og alt. P/N 51217249979, som erstatter de gamle. Med god hjelp fra @Ida Pedersen hos KOED fant jeg ut at dette var det nye p/n for grunnet utgave av håndtaket for førerdør, med CA og ambient lys. Ikke alle ETC’ene er oppdaterte med dette. Fikk tilslaget på 70 EUR + frakt, det er betalt og sendes forhåpentligvis i morgen . Med mindre det er svindel da 😬. Haha oi, har en konto til faktisk! Var det jeg aldri helt skjønte når jeg laget ny bruker, var jo sikker på at jeg hadde en fra før av. 😂 Men selvfølgelig bare hyggelig å kunne hjelpe, ekstra moro blir det jo når det viser seg å være en kjenning fra Bimmers. 😄 Så digg at det ordner seg med håndtak, og det til en riktig så hyggelig penge da! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 (endret) 11 hours ago, idapederse said: Haha oi, har en konto til faktisk! Var det jeg aldri helt skjønte når jeg laget ny bruker, var jo sikker på at jeg hadde en fra før av. 😂 Men selvfølgelig bare hyggelig å kunne hjelpe, ekstra moro blir det jo når det viser seg å være en kjenning fra Bimmers. 😄 Så digg at det ordner seg med håndtak, og det til en riktig så hyggelig penge da! 🤩 Se der ja, feil og rett på samme tid. Ja krysser fingrene for at det kommer hjem i postkassen Edit: noen som vet om et grunnet dørhåndtak skal demonteres og lakkeres i flere deler, eller lakkeres det som én del? På Hubauer Shop står det følgende på P/N 51217249979 som får meg til å lure på om det skal deles opp til 3 deler før lakkering: Highly recommended by BMW Part painting (3 x 13,92 €) Endret Juli 25, 2023 av papertiger idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2023 Share Skrevet August 2, 2023 On 7/24/2023 at 11:11 PM, papertiger said: Se der ja, feil og rett på samme tid. Ja krysser fingrene for at det kommer hjem i postkassen Edit: noen som vet om et grunnet dørhåndtak skal demonteres og lakkeres i flere deler, eller lakkeres det som én del? På Hubauer Shop står det følgende på P/N 51217249979 som får meg til å lure på om det skal deles opp til 3 deler før lakkering: Highly recommended by BMW Part painting (3 x 13,92 €) Quoter meg selv; Hubauer kunne informere om at det lakkeres som én del. Når det er sagt: nå, selvsagt, når jeg har kjøpt et håndtak som er på vei i posten, så finner håndtaket ut at det skal fungere prikkfritt, hele tiden. Uten noe krøll. Jeg får ha det håndtaket liggende, og se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 2, 2023 Share Skrevet August 2, 2023 @papertiger Skader nok ikke å ha et håndtak leveringsklart på 2 min papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå