Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jo, jeg burde igrunn det. :(

Jeg hadde "alt" utstyr som krav når jeg så etter bil, men sa også til meg selv at om jeg fant en rød en så kunne jeg fire litt på kravene. Hva resultatet ble ser du jo selv. :roll:

I tillegg så liker jeg å ettermontere diverse dill-dall, og mye av bilhobbyen for meg har blitt nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare digger denne tråden, alt blir gjort ordentlig og gjennomført :)

Creds til deg awt! :applause:

Takk for det. :)

Håper virkelig du anser dette som en lidenskap og hobby, for noe mer 'unødvendig' jobb/oppgradering har jeg sjelden sett :)

Kostbart utstyr, sinnsykt mye jobb - men minimalt du øker verdien på bilen .. 8)

Til dels en hobby, men det går også mye på det at jeg ikke bytter bil så ofte, så da føler jeg at det kan forsvares litt mer. Verdien øker nok ikke noe spesielt som du sier, men bruksverdien vil jeg si øker noen hakk for min egen del.

Uansett så er det vel kun sære folk som er interessert i denne den dagen den skal selges, så der er det ikke noe håp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du anser dette som en lidenskap og hobby, for noe mer 'unødvendig' jobb/oppgradering har jeg sjelden sett :)

Kostbart utstyr, sinnsykt mye jobb - men minimalt du øker verdien på bilen .. 8)

Mr.Negativ a gitt :P

Er ikke så mye jobb som du skal ha til. Jeg driver med samme greier selv og hvis du har peil så er det rinelig lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå det er mye mer jobb å senke en bil enn å f.eks. montere ny iDrive. Det er faktisk mer jobb å bytte til sommerhjull enn å montere ny iDrive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå det er mye mer jobb å senke en bil enn å f.eks. montere ny iDrive. Det er faktisk mer jobb å bytte til sommerhjull enn å montere ny iDrive. :)

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du gjør når du bytter hjul :wink:

Forøvrig veldig inspirerende å lese tråden din og jeg sikler stadig på den cic-oppgraderinga di!:)

Har du forresten forskjellig farge på framsetene og baksetet, eller er det bare rart lys på bildet på forrige side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpoenget var vel at det ikke tar så veldig lang tid å bytte til CIC-navigasjon. :)

Setene er nok like de. Det er sikkert iPhone-kamera i kombinasjon med løysrørene i taket som lager den "effekten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet forøvrig denne for en liten stund siden:

$(KGrHqJHJD!FCbvZRF5HBQoE!ql,Gg~~60_57.JPG

Har ikke helt bestemt meg for om jeg kommer til å montere den enda. Litt vanskelig å få tak i originale høyttalere (med mindre jeg kjøper nye).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...