Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 17.12.2025 den 13.29, papertiger skrev:

Tja, dette skjedde jo hos nettopp Moe i forbindelse med hjulstilling ved senking og justering til "M sport understell verdier" som AC Schnitzer krever. Det var kun det ene hjulet som var off, venstre var OK. Fikk tatt en ny hjulstilling hos Moe rett etter bytte til vinterhjul samme sesong, og de nye dekka har blitt slitt veldig jevnt og fint.

Ellers er jeg meget imponert over reisebrevene dine og hvor lett dere tar turen over dammen, som en hvilken som helst helgetur, det inspirerer!

Her virker det som om det er likt på begge hjul, men se om jeg ikke får løftet opp bilen i juledagene og sjekket litt. Ønsker ikke å ødelegge enda flere dekk, og ihvertfall ikke noen som i utgangspunktet er bra.

Takk for det, ser jeg glemte å svare deg på Kaizers. Jeg fikk vite om konserten når vi var der, og det var ledige billetter. Det hadde nok vært tøft å vært på en norsk konsert i New York, men kombinasjonen av at fjortissen ikke ville og at jeg synes at det høres ut som om noen kastrerer en katt gjorde at det ikke ble. 😛

Var forøvrig en del andre norske, og ikke minst "Stavangerske" aktiviteter rundt om (filmer, fotoutstillinger etc.). Var også litt spesielt å høre norsk tilfeldig på gaten og på subwayen rundt om gjennom helgen. :)

Skrevet
På 17.12.2025 den 14.57, Eystein Ose skrev:

Takk! Her er guttungen 1.5 år, så tenker de snart blir veldig spennende. Må få laga vegg-oppheng til P1 og de to siste F1 bilene å få hengt alt opp i garasjen. Nå henger alt i en kjellerstue jeg aldri er i. Om det er den oransje 911'en du har så er du godt på vei, resten får man vell kjøpt nytt enda tror jeg

Må bare hjernevaske han først som sist. Plutselig har årene gått, og du sitter der alene å leker med Lego mens han sitter å scroller på TikTok. 🥲

Har faktisk begge de Porschene, men bare den store oransje er bygget. Den var ikke så dyr i sin tid, men de andre koster sitt og vel så det, selv på tilbud.

Skrevet (endret)

Har sagt til fruen at han skal få bestemme selv hva han vil styre med, om det så er fotball(gud forby). Men ingen kan stoppe meg i å legge føringer hvertfall!

Jeg har faktisk kjøpt en del brukt, men uåpnet. Etter jul dukker det ofte opp uåpna sett på Finn.no til en svært fin pris. Tror ikke jeg har betalt mer enn 2500kr for noen av de store 1:8 bilene.F1 bilene er kjøpt hos lekekassen på tilbud

Endret av Eystein Ose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...