awt Skrevet Fredag kl. 09:39 Forfatter Skrevet Fredag kl. 09:39 På 24.3.2025 den 17.55, Saltkjelen skrev: God post og artig lesing, som vanlig! LCI-lykter på Z4 gjør seg. Ja, må bare få de til å virke. 😛 På 25.3.2025 den 13.24, mslello skrev: Artig lesing! Får ikke mindre lyst på Z4 😎 Artige biler, men tror aldri jeg kommer til å anbefale ståltak-cab til noen. 🙃 På 25.3.2025 den 13.53, mr.pingu skrev: Imponerende arbeid og ikke minst god dokumentering av prosessen Var gøy å lese Takk for den. På 25.3.2025 den 14.14, Reef89 skrev: Godt jobbet Takk. På 26.3.2025 den 13.05, Emilsen skrev: Er du fornøyd med verktøyvogna fra Jula? Ser ut som mye for pengene. Avhenger så klart av kvalitet på både vogn og verktøy Ja, jeg er jo det, men det må jo bemerkes at jeg ikke driver så veldig store mekaniske jobber, så er begrenset hvor mye juling det får. Syntes store torx glapp litt lett ut av bolten når jeg skulle stramme til takpanelet, men Bahco-torxene mine var heller ikke noe bedre der (av de som ikke er knekt), så tror utformingen av bolten var medvirkende årsak her. Ellers synes jeg at fordelingen av innhold er veldig bra, og det er lite jeg savner. Jeg har supplert litt med torx skrujern (er skrujern for bits med, men synes de er så klumpete), litt overganger mellom 1/4", 3/8" og 1/2", Unbrako-nøkler og andre "kjekt å ha"-ting. ...og selvfølgelig disse elektriske skrallene mine. De kan virkelig anbefales. Er ekstra matte med til denne skuffen om man vil skjære ut plass til flere ting. sveigis og mslello reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå