Hpi Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Det høres bra ut med tanke på dekk. Jeg har innbilt meg at det kreves 4 nye hver gang med Xdrive så det var bra å få avkrefta dette. Satt å så litt på Finn og i Tyskland i går å jeg ser at det går ikke an å låse seg til ei fast oppsatt ønskeliste når det gjelder bruktbil, som du riktig påpekte lenger oppe. Så med tanke på Xdrive eller ikke så får det bli som det blir. Begge systemer har sine fordeler så får jeg bare se hva som dukker opp. Det blir alltid et og annet hull i ønskelista men en får bare prøve å få med mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 730d uten xdrive er det som er rimeligst og best å kjøre under normale forhold. Man får også noe bedre vektfordeling da man slipper vekten av front diffen og drivakslene. Som igjen kommer kjøreegenskapene til gode Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Det var faktisk overraskende få biler i Norge uten Xdrive på finn. Ellers er det vel bekreftet fra flere hold at xdrive tåler avvik på maks 1% rulleomkrets. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå