tikka Skrevet Juli 13, 2017 Skrevet Juli 13, 2017 Men du sir at turboen blei byttet i 13 og for 60000 km siden. Ville nok ha tatt en teledon å funnet ut om det er gjort på verksted og om så bare sendt dem en mail med reklamasjon på jobben. Skader ikkje.
Skare1 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Skrevet Juli 13, 2017 33 minutter siden, tikka skrev: Men du sir at turboen blei byttet i 13 og for 60000 km siden. Ville nok ha tatt en teledon å funnet ut om det er gjort på verksted og om så bare sendt dem en mail med reklamasjon på jobben. Skader ikkje. Det ligger kvittering på bytte av turbo, men ikke på selve delen, så den har forrige eier antageligvis fått tak i selv. Da hjelper vel dette lite. Ivrig86 reagerte på dette 1
TRF Skrevet Juli 14, 2017 Skrevet Juli 14, 2017 Ypperlig anledning til å oppgradere til TRF turbo ogee1 og Hpi reagerte på dette 2
Hpi Skrevet Juli 14, 2017 Skrevet Juli 14, 2017 Ja mye kjekkere å kjøre bil når det går på fram TRF reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Juli 29, 2017 Skrevet Juli 29, 2017 Turbo blir regnet som en slitedel i sånne saker å er ikke uvanlig at di ryker, så er bare å få taki ny. Å fjærer skal aldri byttes en og en Nettopp fordi da skjer det som skjedde med deg. Om ene fjæra har gått feks 230tusen å den andre er ny så sier det seg selv at belastningen blir helt feil å at den andre også knekker. At verksted "ikke ville bytte begge" er jo rimelig rart. Et oppegående verksted ville anbefallt på det sterkeste å bytte begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå