Gå til innhold

530D - (u)familiebil


hsd
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Olaandref skrev:

Du styrer på du. 👌 Har du brukt bilen mye siden du farget setene? Holder fargen seg godt?

Står seg bra, men eg har vell knapt kjørt bilen 2k km men igjen er det mye småkjøring og inn og ut. Eneste som viser litt er på sidestøtta på førerstolen der skummet har blitt sammentrykt over stolens levetid slik skinnet er litt slappt og dermed litt ekstra eksponert for brett og knekk i skinnet. Mulig der kan bli noen linjer med tiden, men det er jo ikke fargen sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
23 minutter siden, Skulebollen skrev:

Flere timer skruing enn kjøring på bruksbilen 😅?

Når skal e39 få pause og e30 litt oppmerksomhet😬

Eg ser vell egentlig bilkjøring mest som ett tiltak uansett form 😂 men det har vert litt tanker om tidsbruken på denne i det siste ja, det er desverre veldig mye som kan gå galt på en slik bil. Vert mange ganger det har frista meir berre å cashe ut en 2022+ bmw, men samtidig kunne eg også tenkt meg en kassebil tilgjengelig, og så er det hele usikkerheten med diesel og eg enda syns det er litt tidlig å gå for elbil.

eg tenkte å ha ei god runde på e30n i vinter, det er jo irriterendes nok egentlig ikkje allverdens med arbeid som står igjen der. Det blir derimot stadig prioritert ned mot maskinverkstedet og å få det i drift. Fikk derimot opp å gå det eg treng for å maskinere om spjeldrekkene fra 46 til 48 her om dagen, og det må gjøres før eg kan montere motor så en liten floke er ute av vegen der.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...