bmwfan Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Noen som har gode råd til tuning av F31 318d Xdrive 2014 modell? Optituning har en ganske grei pris på 185hk, 430 Nm.... Ellers så ser jeg det er en her som driver med tuning, så har vi BSR og andre eventuelt? Hvis noen har tunet en sånn type bil, så hadde det vært morro å hørt erfaringene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Syns jeg har lest en del negativt om både BSR og Optituning. Tror TRF vil være det beste valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 Ja, har lest mye forskjellig jeg da 430Nm, mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 Mener å ha hørt kassen er god for 450nm, men må nesten dobbelsjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 9 minutter siden, danskiii skrev: Mener å ha hørt kassen er god for 450nm, men må nesten dobbelsjekke Ok, ser at BSR leverer 369nm og 184 hk, så Optituning drar litt extra på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2017 Share Skrevet August 6, 2017 (endret) Jeg fant jeg fant. Fra ZF sine egne sider. 318d har 8HP45. Endret August 6, 2017 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 7, 2017 Share Skrevet August 7, 2017 3 timer siden, bmwfan skrev: Ok, ser at BSR leverer 369nm og 184 hk, så Optituning drar litt extra på! Gjør de nå der, eller bruker de en annen beregning som fører til andre tall på papiret? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 Det kan du si, jeg vet ikke hvorfor forskjellen er såpass stor i nm, når endring i hk er så å si det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 (endret) 6 timer siden, danskiii skrev: Jeg fant jeg fant. Fra ZF sine egne sider. 318d har 8HP45. Takk for info:-) er ganske fersk i dette, hva menes med 8HP? ved 80 "horsepower"?:-) 45 er altså 450Nm da, som du trodde:-)? Endret August 7, 2017 av bmwfan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2017 Share Skrevet August 7, 2017 Det er en 8 trinns kasse. Du får lete opp siden dems og finne ut selv. I dette tilfelle stemmer 45 over med 450nm men slikt er ikke alltid tilfelle så å kode benevninger slik er ikke vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 2 timer siden, danskiii skrev: Det er en 8 trinns kasse. Du får lete opp siden dems og finne ut selv. I dette tilfelle stemmer 45 over med 450nm men slikt er ikke alltid tilfelle så å kode benevninger slik er ikke vits Det er sånn det er ja! Min bil har 6 trinns manuell kasse, får kikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 7, 2017 Share Skrevet August 7, 2017 (endret) Edit: Her har du kassen så kan jo se hva du finner Endret August 7, 2017 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 Takk for det, da skal jeg kikke litt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå