Gorg Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 Grattis med flott GT! Nå begynner vi å en del GT'er her inne 😃 Waterhouse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 (endret) 2 timer siden, Walkabout skrev: Gå for blank sorte (viktig) og med doble riller. Hadde sort på min tidligere E60 som følge av en feilbestilling, og ble så mye bedre med blankt. De doble rillene vil også gi mer 3D-effekt og skape et inntrykk av at fronten er større http://www.ebay.com/itm/M-Look-Gloss-Black-Front-Grille-Hood-14-16-BMW-F34-335i-GT-328i-GTxDrive-/151869207314?fits=Make%3ABMW&hash=item235c1c3312:g:x9AAAOSwRUhZADqf&vxp=mtr Du ser bildet av en slik grill på en hvit F34 i annonsen her Hadde det ikke vært for at doble spiler forsvinner i "mørket" på min allerede sorte bil, så hadde jeg nok byttet til doble fremfor enkle. Vel og merke noe enklere å holde enkle spiler ren, eller i det minste rengjøre de. Endret August 8, 2017 av Knoett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 Doble uten tvil, har det selv på min og strålende fornøyd😊 Er enig i det som blir sagt at det blir litt mer m- bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vhguru Skrevet August 28, 2017 Forfatter Share Skrevet August 28, 2017 (endret) Doble sorte...blanke Endret August 28, 2017 av Vhguru Knoett, papertiger, Peak og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 28, 2017 Share Skrevet August 28, 2017 Nååå snakker vi! Killer look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå