Gå til innhold

Spørsmål om utstyrliste

vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Sjekket ut utstyrliste på en bil og ser at der står noe om vehicle upgrade, hva vil det si ? 

Jeg er på leit etter ny bil også vil jeg gjerne ha en bil som har hifi anlegg eller større, men ser det står noe under upgrade som jeg ikke helt skjønner. 

20170825_180736.png

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er som Daniel sier bare noe reklame. Bruker selv mest bimmer.work når jeg sjekker utstyrslister på BMW/Mini.

Edit - Tips: dersom du har bestemt deg for at bilen skal ha minimum Hifianlegget kan du se etter diskanter ved speilene. Det har kun Hifi og oppover :) .

Når det er sagt, vi har standardanlegget i vår bil. Det var et absolutt krav med Hifi eller bedre når vi kjøpte E91'en, men jeg klarte ikke å finne en pent holdt bil med alt utstyret jeg ville ha, så det ble kompromiss. Jeg angrer ikke, for standardanlegget spiller mye bedre enn ryktet sitt etter hva jeg har erfart.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Ja jeg husker bare hvor dårlig det spilte i en e46 jeg hadde, derfor så hadde jeg liksom bestemt for at jeg ikke sku ha noe standardanlegg igjen. Men det spiller vel kanskje ikke så ille som Standardanlegget til e46?

Kjekt og vite at om den har diskanter ved speilene så er det hifi anlegg, det viste jeg faktisk ikke:-) 

Er det vanskelig og eventuelt oppgradere til noe bedre utenom altfor mye styr? Vil helst slippe basskasser bak i bilen osv.

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, vegard89 skrev:

Tusen takk for svar.

Ja jeg husker bare hvor dårlig det spilte i en e46 jeg hadde, derfor så hadde jeg liksom bestemt for at jeg ikke sku ha noe standardanlegg igjen. Men det spiller vel kanskje ikke så ille som Standardanlegget til e46?

Kjekt og vite at om den har diskanter ved speilene så er det hifi anlegg, det viste jeg faktisk ikke:-) 

Er det vanskelig og eventuelt oppgradere til noe bedre utenom altfor mye styr? Vil helst slippe basskasser bak i bilen osv.

Har ikke hørt standardanlegget i en E46, snakker kun av egen erfaring med anlegget i E91'en :) for å si det sånn, vi har en Mini med standardanlegg - det spiller dårlig. 

Korreksjon: har den diskanter i dørene så har den minimum Hifianlegg.

En enkel oppgradering på standardanlegget vil jo kunne være å bytte ut elementer i dørene samt å bytte ut sub'ene under setene. Det finnes merker som lager plug-and-play-komponenter til BMW sine anlegg, tror jeg ville gått for noe sånt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, papertiger skrev:

Har ikke hørt standardanlegget i en E46, snakker kun av egen erfaring med anlegget i E91'en :) for å si det sånn, vi har en Mini med standardanlegg - det spiller dårlig. 

Korreksjon: har den diskanter i dørene så har den minimum Hifianlegg.

En enkel oppgradering på standardanlegget vil jo kunne være å bytte ut elementer i dørene samt å bytte ut sub'ene under setene. Det finnes merker som lager plug-and-play-komponenter til BMW sine anlegg, tror jeg ville gått for noe sånt. :) 

Okei jeg skjønner. 

Det sitter vel ikke subb der originalt regner jeg med? Og det er fortsatt bare og montere ny under sete, uten noen form for modifisering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...