Djwik Skrevet Oktober 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2017 7er er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2017 https://www.finn.no/106804020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 2, 2017 Forfatter Share Skrevet November 2, 2017 fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2017 Ja lenge siden sist her nå har vert en tur på ferie i USA og sett litt ekte bil ikke sånne stille gående plast kasser som vi på død å liv skal ha her hjemme samt en båttur med sånn cruise båt fra royal caribbien som var helt innafor gjør gjerne det igjen fikk sett litt irma ødeleggelse og opprydding har også klart å kræsje e39en min litt da et rådyr kom ut i veien ikke store skaden annet enn panser å lykt noe som skjedde på vei til Gardermoen ironisk nok min forsikring dekket ikke skade etter påkjøring av dyr da jeg bare har delkasko så får gleden av å koste den selv og til annen info så har jeg solgt tahoen min da jeg trengte litt mere cash denne mnd etter som jul er like dyrt som ferie også får jeg levert en BMW E39 i løpet av mnd Denne skal vist være tilnærmet rust fri eller i veldig bra stand om ikke annet mer om det når det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2017 E38 er nå blitt registrert og skiltet Fikk tatt en diagnose på den nå i Helgen hvor det blei funnet feil på kam sensor etter som den ikke går helt som den skal med tanke på at den drar litt dårlig til tider å begynner å sutre litt etter vert når den blir kjørt har virket som vanos problem egentlig men det lå ingen feil kode på vanos men når kam sensor ikke virker så vet jo ikke hjernen hvilken posisjon kammen er i da vil den gå dårligere Eller ikke gå i det hele tatt Så har bestilt kam sensor hos koed så vi får se om problemet blir borte etter det Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 Har byttet kam sensor på 7ern i dag bilen drar som den skal nå som den vet hvor kammene er 🧐 Glemmer selfølgelig å ta bilder av det men det er gjort Bilen skal desverre selges men det blir ikke før over nyttår bilen er nå fantastisk å kjøre som en BMW skal være Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Digg! Er vel ikke så mye teknisk plukk igjen på den nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 Alt skal i grunn virke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Som tidligere nevnt ,e38 er så digg.:). Har brukt timer på Youtube og nettet og sett på disse og de er smashing ♥. Hadde jeg hatt plass og cadh,skulle jeg hatt en og bygdt Stance e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 Er en kjempe bil å kjøre komfort på et helt annet nivå enn 5er selv i basic utstyrs nivå som min er så er den nydelig å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2017 (endret) Tidligere i kveld kom en bil jeg har venta på en stund 1997 E39 523iat importert til Norge i 2001 og kun 1 eier siden da bilen er Montreal blå greit utstyrt Sort El skinn,Shadowline,M-ratt rust fri motor å gir gått rundt 100k km bilen er gått litt over 200k km starter ikke PR dags dato og har stått i 2 år Pga det skal ta flere bilder i dags lys i mårra Endret Desember 29, 2017 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2017 Share Skrevet Desember 30, 2017 Grattis med nytt prosjekt :). Gøy med noe nytt å holde på med . 7eren,forsvant den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2017 Har 7ern enda er nødt til å sitte litt på bilen Pga forsikringa synes jeg bytter bil for ofte så jeg får bruke den litt fremover sånn at jeg også kan få rette opp i div feil før jeg Evt selger den noen bilder fra 523 som kom i går kveld Ja bilen trenger en grundig vask har fått et tips om å vaske setene med grønnsåpe vann så Tengte jeg skulle prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 30, 2017 Share Skrevet Desember 30, 2017 Såpass ja, trodde ikke du var så bokstavelig når du skrev at interiøret var grønt Men tror den blir riktig så bra med litt kjærleik. Spent på å se sluttresultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2017 Share Skrevet Desember 30, 2017 Sånne prosjekter er jo mega kult :). Det er da du ser forskjellen på arbeidet enn utfører . Soltak og eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå